مهندس روح اله ابراهیمیان اظهار کرد :افرادی ناشناس به اشکالی مختلف دست به تخریب اموال عمومی و تاسیسات شهرداری زده اند که این امر هزینه های بسیاری را به مدیریت شهری تحمیل می کند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری  و شورای اسلامی شهر بندرماهشهر:

 

مسئول واحد زیباسازی شهرداری گفت:متاسفانه عده ای بی توجه به اینکه اموال متعلق به خودشان و عموم شهروندان می باشد به  تاسیسات شهرداری آسیب می رسانند که نمومه آن می توان به تخریب ست های ورزشی ، مجموعه بازی کودکان ،تخریب سطل های زباله ،شکستن چراغهای روشنایی ، سرقت و تخریب نیمکت ها وگلدان های شهری نام برد که این تجهیزات  برای رفاه حال شهروندان عزیز و گرامی تهیه شده است.

 

وی افزود:امکانات خریداری و نصب شده در جهت تامین رفاه حال شهروندان می باشد و باید امانتداری مطلوب از آنها نگهداری شود اما متاسفانه می بینیم اینگونه اموال به راحتی توسط برخی افراد سود جو  از بین می روند و خسارت های هنگفتی به شهرداری و زیبایی شهر وارد می آوردند.

 

مسئول واحد زیباسازی با بیان اینکه تخریب اموال عمومی جرم محسوب می شود گفت:کسانی که اقدام به تخریب تجهیزات شهری و اموال عمومی می کنند مجرم هستند و قانون برای آنها مجازات ویژه ای در نظر گرفته است.

 

وی تصریح کرد :زیبایی شهر موضوع بسیار مهمی است که علاوه بر اقدامات شهرداری نیازمند همکاری مردم است و شهروندان می توانند با تعاملی که با شهرداری دارند به زیباسازی هرچه بهتر شهر کمک کنند.