مدیر تاسیسات شهرداری بندرماهشهر: توسعه روشنایی معابر، پارکها ومیادین در سطح شهر از اهداف مهم مدیریت شهری فیاضی از تامین نور و زیباسازی گسترده شهر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری وشورای اسلامی شهربندرماهشهر، مدیر تاسیسات شهرداری اظهار کرد: روشنایی معابر ، پارکها ومیادین، یکی از عناصر مبلمان شهری محسوب می‌شود و از جایگاه ویژه‌ای در معماری و شهرسازی برخوردار و در طراحی شهری بسیار حائز اهمیت است.

وی بیان داشت : زندگی شبانه وتردد در طول شب باعث گذران بخشی از اوقات شهروندان در معابر شهری می شود که جهت حفظ کیفیت امور در چنین ساعاتی نیاز به تامین روشنایی واهمیت به استانداردهای آن در طول شبکه شهری می باشیم.

ایشان همچنین با اشاره به اینکه امروزه نورپردازی، تعریف کننده هویت و سیمای شبانه شهر است افزود: طراحی روشنایی شهری نه تنها موضوعی صرفا تزئینی نیست، بلکه روشی در جهت تامین امنیت و آرامش بیشتر محیط ، روشنایی مناسب معابر وخیابان‌ها، ارتقای امنیت ، کاهش حوادث و سوانح عمومی در معابر ، تسهیل وتسریع در تردد وسایل نقلیه، امکان ادامه فعالیت های صنعتی در شب که باعث افزایش چشم گیر بهره وری خواهد بود ، تبدیل معابر به محیطی زیبا و فرح بخش در شب حین حفظ زیبایی آنها در روز ودرنهایت رضایتمندی شهروندان می شود .

مهندس فیاضی با تشکر ووقدردانی ازنقش شهردارجوان بندرماهشهر در بهاء دادن به جوانان و بالابردن سطح استعدادهای آنان و اهتمام ایشان به عملکرد نیروهای جوان
به گوشه ای از اقدامات واحد تاسیسات شهرداری در نورپردازی در مناطق مختلف شهراشاره کرد وافزود : از آغاز سال جاری تا پایان شهریور ماه، علاوه بر نورپردازی‌های تزیینی ، تقویت روشنایی پارکها ومعابر ، تقویت روشنایی ورودی های شهر و نورپردازی پل ها ، تعداد ۵۰۰ پایه چراغ روشنایی وبیش از یکهزار دستگاه چراغ کم مصرف نصب شده است.

ایشان با تاکید براینکه تمام این پایه های روشنایی نصب شده بدست توانای کارگران جوان وبا استعداد واحد تاسیسات شهرداری طراحی و ساخته شده است و بیش از ۱۰میلیارد ریال برای شهرداری صرفه جویی داشته است، اقدامات ارزنده همکاران خود در واحد تاسیسات شهرداری که با تلاش شبانه روزی و هنر طراحی و روشنایی در شهر، چالش‌های محیط شهری را به تصویر کشیده و موجبات توجه و رضایت همشهریان عزیزمان را فراهم نموده اند ، قابل تقدیر و ستایش است.

 2