پیام مشترک شهردار ،رییس واعضای شورای اسلامی شهربندرماهشهر بمناسبت هفته بسیج

بسیج مظهر عشق و ایمان ،آگاهی و مجاهدت و آمادگی کامل برای سربلند کردن کشور و ملت است . مقام معظم رهبری امام خامنه ای(مدظله العالی)

پیام مشترک شهردار ،رییس واعضای شورای اسلامی شهربندرماهشهر بمناسبت هفته بسیج

بسیج دریایی از معانی ارزشی است و خود واژه ای فرهنگ ساز است ، فرهنگی که هشت سال حماسه آفرینی مردان مرد این دیار را در سایه سار ” توحید و ولایت ” برای آیندگان به یادگار گذاشت.

هفته بسیج فرصتی مغتنم در گرامیداشت یادوخاطره شهیدان والامقامی است که با خون خویش هنرمندان خوب درگاه الهی شدند و مسیر سرخ شهادت را نورانی نگاه داشتند. بسیجیان معظم و بابصیرت که سال‌ها در سنگر جنگ و جهاد حماسه‌‌ها آفریدند و امروز در میدان‌ جنگ نرم و دفاع از حرم اهل بیت(ع) نیز شجاعانه حضور دارند و نویدبخش امنیت و ثبات جمهوری اسلامی ایران هستند و با اقدامات کارآمد خویش در عرصه اقتصادی و سازندگی، زمینه بخش تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و منویات داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی، خواهند شد.

بسیج شجره طیبه‌ای است که در گلزار معطر انقلاب اسلامی روییده و رشد کرده است و روز به روز تنومند تر و ریشه دارتر می گردد.
محصول این شجره طیبه جوانان با بصیرت و آگاهی است که حیات انقلاب و تداوم حرکت مردم ایران اسلامی در پیمایش قله‌های افتخار آفرین پیشرفت و سربلندی را تضمین و نقش بسیار موثر خود را ایفا می کنند.

آرامش و آسایش امروز ایران اسلامی در این دوره تاریخی، مدیون ایثار و از خودگذشتگی جوانانی است که در کلاس حضرت اباعبدا… الحسین (ع) درس آزادگی، عزت و شرف انسانی را خواندند و به مانند یاران آن حضرت، به دعوت امام و رهبر خود لبیک گفتند و با بصیرت و آگاهی در راه هدفی که انتخاب کرده بودند جان خود را فدا کردند و می کنند.

ضمن اهدای خالصانه‌ترین درود و سلام بر ساحت مقدس و ملکوتی همه شهیدان والامقام و تقدیم درود خالصانه‌ی خود به محضر رهبر فرزانه انقلاب و فرماندهی معزز کل قوا حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مد ظله العالی) و فرماندهان دلاور و تمامی بسیجیان دریادل در سراسر میهن اسلامی بویژه بسیجیان عزیز ودلاور شهرستان بندرماهشهر، تقارن شورانگیز سالروز تاریخ ساز بسیج را با آغاز هفته وحدت میلاد پرسرور پیامبر مهر ورحمت حضرت محمد مصطفی (ص) وامام جعفر صادق تبریک وتهنیت عرض نموده وتلاش مجاهدانه همه مردان وزنان بسیجی این دیارعلوی و فاطمی در راه پاسداری از ارزش‌های انقلاب، نگهبانی از میراث ماندگار امام راحل و شهدای والامقام و تحقق منویات مقام معظم رهبری را ارج می نهیم.