تقدیروتشکر شهردار بندرماهشهر از شهامت‌‌ آتش‌نشانان در حادثه ریزش سقف ساختمان جام جم

مجاهد نظارات ، شهرداربندرماهشهر در پیامی از شهامت‌‌ وفداکاری آتش‌نشانان درحادثه ریزش سقف ساختمان جام جم 2 تقدیر و تشکر کرد.

تقدیروتشکر شهردار بندرماهشهر از شهامت‌‌ آتش‌نشانان در حادثه ریزش سقف ساختمان جام جم ۲

مجاهد نظارات ، شهرداربندرماهشهر در پیامی از شهامت‌‌ وفداکاری آتش‌نشانان درحادثه ریزش سقف ساختمان جام جم ۲ تقدیر و تشکر کرد.

باسمه تعالی
تلاش بی وقفه و فداکاری آتش‌نشانان مومن و شجاع سازمان آتش نشانی شهرداری بندرماهشهر که همواره برای نجات جان و مال همشهریان عزیز با شهامت و استواری جان خود را به خطر می‌اندازند، این‌بار موجب گردید تا ساعتها توان وتلاش خود را بکار بندند تا بلکه بتوانند جان همشهری خود را که در زیر آوارهای فروریخته از حادثه ریزش سقف ساختمان جام جم ۲ نجات دهند لکن علیرغم تلاش فراوان بدلیل حجم حادثه این اقدام آنان بی نتیجه ماند اما توانستند پیکر بی جان آن مرحوم را در عملیاتی سخت و نفس گیر با بسیج امکانات بیرون آورند . درود خدا بر چنین مردان مومن و فداکار. اینجانب لازم می‌دانم باعرض تسلیت درگذشت جانگداز این شهروند عزیزو ابراز همدردی باخانواده ایشان از خداوند منان برای آن مرحوم علو درجات وبرای خانواده وبازماندگان محترمش صبر وشکیبایی آرزومندم . همچنین شایسته می دانم از اهتمام و تلاش تمامی دست‌اندرکاران مجموعه خدوم وپرتلاش سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری به‌ویژه مدیریت شجاع وزحمتکش آن سازمان که از ابتدای حادثه با حضور در محل و با به‌کارگیری امکانات، نهایت سعی و توان خود برای آوار برداری و پذیرش خطرات احتمالی آن، کمر همت بسته و شجاعانه با اقدامات شایسته خود نقش مؤثر و ارزنده‌ای را ایفا نموده‌اند همچنین از فرماندار عزیز و دادستان محترم که تاپاسی از صبح را در محل حادثه حاضر وشاهد اقدامات ودلگرمی ماموران بوده اند و از رییس واعضای محترم شورای شهر ، نیروهای امداد هلال احمر ، اورژانس ، انتظامی ، پلیس راهور، همکاران عزیز در آتش نشانی منطقه ویژه وپتروشیمی بندرامام (ره) وکارکنان خدمات شهری بخصوص از کمک خودجوش نیروهای مردمی در کنار سایر مامورین ، صمیمانه قدردانی نموده ودست یکایک این عزیزان را به گرمی می فشارم و خداوند متعال توفیق هرچه بیشتر همگان را در خدمت به همشهریان عزیز مسألت دارم.

۳۰ آبان ۹۷
مجاهد نظارات شهردار بندرماهشهر