افتتاحیه اولین جشنواره کودک و نوجوان بندرماهشهر به میزبانی "پتروشیمی امیرکبیر" در محل سالن برگزاری نمایشگاه های دائمی شهرداری بندرماهشهر برگزار شد

مراسم افتتاحیه اولین جشنواره کودک و نوجوان بندرماهشهر به میزبانی “پتروشیمی امیرکبیر” در محل سالن برگزاری نمایشگاه های دائمی شهرداری بندرماهشهر برگزار شد

?این جشنواره با مشارکت شهرداری بندرماهشهر و صنایع پتروشیمی و با اجرای برنامه های متنوع، شاد، و آموزنده در بخش های مختلف شهری برای سنین کودک و نوجوان، به مدت ۱۰ شب برگزار می شود.
?مشارکت شهرداری، صنایع پتروشیمی و بخش خصوصی قدمی نو از شهرداری بندر ماهشهر با اهداف وسیع از جمله :
ایجاد ارتباطات  بین شهرداری و شرکت هاست

رشد برند صنایع پتروشیمی در قالب ها متفاوت تر و توجه به مسولیت های اجتماعی خود در سطح شهرستان و خدمات رسانی متقابل شهرداری به خانواده ی صنایع پتروشیمی و شهروندان بندر ماهشهر نگاه شهری را به جایگاه صنایع متفاوت خواهد کرد.

?نکته ی دیگر اینکه مخاطبان اصلی این نمایشگاه کودکان و نوجوانان هستند
توجه به ضرورت ایجاد نشاط وروحیه این قشر از جامعه که آینده سازان کشور و شهر خواهند بود این امر ایجاد میشد که چنین برنامه هایی برگزار گردد. لازم به ذکر است شهرداری بندر ماهشهر  در برنامه ریزی های آینده  بیش از پیش برنامه های متنوعی برای این قشر پیش بینی کرده است.
? در راستای ایجاد توسعه ی متوازن و یکپارچگی در مدیریت شهری غرفه های از واحد های مختلف شهرداری  جهت معرفی به شهروندان و کودکان و نوجوانان در ارتباط با شهر و آموزش شهروندی مناسب با سنین مخاطبان در نمایشگاه دیده شده.
که از جمله این غرفه ها میتوان به روابط عمومی ،آتشنشانی، ترافیک ،پسماند ، شرکت برق شهرستان و غیره اشاره کرد.

?وجود نمایشگاهی از گل و گیاه در کنار این غرفه ها حال و هوای این روز های پاییزی شهر رادگرگون کرده است .
?نمایشگاه کتاب هم  رنگ و بوی خواصی به نمایشگاه داده است.
?در حاشیه این نمایشگاه هر شب برنامه های شاد ومتنوعی برای شهروندان بصورت رایگان  اجرا میشود از جمله:
جشن بادکنک ها
جشنواره کاغذ
جشن من هوای پاک و جنگ شادی با آیتم های متنوع