ساماندهی و احیای ورودی شهر از ناحیه صنعتی پیش از نوروز به اتمام می رسد

مجاهد نظارات ، شهردار بندرماهشهر اظهار کرد: ورودی های شهر اولین فضای نظری در مواجهه با شهر هستند و مسافرین اولین برداشتشان نسبت به شهر و شهروندان بر اساس مشاهده ورودی های شهر شکل می گیرد. با توجه به اهمیت این موضوع، ساماندهی و زیبا سازی ورودی های شهرستان به عنوان یکی اولویت های کاری شهرداری آغاز شد.

نظارات ادامه داد: عملیات احیای ورودی شهرستان از سوی ناحیه صنعتی(سازمان برق) شامل تخریب دیوار سازمان برق و تعریض خیابان ، پیاده رو سازی ، نورپردازی ، ساخت میدان، نصب المان ، احیای روشنایی ، درپوش گذاری کانال های روباز و احیای فضای سبز هم اکنون با ۷۵درصد پیشرفت در حال انجام است که تا پیش از عید به اتمام خواهد رسید.

شهردار بندرماهشهر در خصوص زیباسازی ورودی شهرستان از سوی میدان شهید فهمیده(ورودی از هندیجان) تصریح کرد: تعریض ورودی و خروجی شهرستان از سوی میدان شهید فهمیده هم اکنون در حال اجراست و اگر توافقات با اداره برق شهرستان در خصوص جابجایی پایه های برق حاصل میشد در حال حاضر این پروژه به اتمام رسیده بود.

نظارات گفت: جدول کشی ، احیای روشنایی ، نورپردازی ، توسعه فضای سبز ، پیاده رو سازی ، ایجاد پارک محله ای ، استقرار ست های ورزشی و بازی کودکان از دیگر فعالیت هاییست که در ورودی شهر حد فاصل میدان شهیدفهمیده تا میدان کارگر آغاز شده و تاکنون حدودا ۸۰درصد پیشرفت داشته است؛ و تلاش می شود تا پیش از ایام عید این پروژه به اتمام برسد.

نظارات در مورد ورودی های بندرماهشهر از سوی امیدیه اذعان داشت: احیای روشنایی و فضای سبز این محور به اتمام رسیده است و بخش هایی از پیاده رو سازی آن باقیست که ان شاالله تا پیش از ایام نوروز به اتمام خواهد رسید.