ایجاد سیستم روشنایی در برخی معابر و خیابان های بندرماهشهر.

سیستم روشنایی در برخی معابر و خیابان های بندرماهشهر ایجاد وبه بهره برداری رسید

به گزارش روابط عمومی شهرداری وشورای اسلامی شهر بندر ماهشهر، مجاهد نظارات شهردار بندرماهشهراظهار کرد: در سال های اخیر بسیاری از مناطق بندرماهشهر دچار تاریکی های مطلق بود و هیچ ارگانی مسئولیت این خاموشی ها را به عهده نمی گرفت. طی برنامه ریزی های صورت گرفته بنا شد به منظور ارتقای امنیت و افزایش زیبایی بصری فضای شهری، شهرداری وارد عمل شود و روشنایی برخی معابر بندرماهشهر را احیا کند.

مجاهد نظارات ادامه داد: سیستم روشنایی در منطقه ناحیه صنعتی بندرماهشهر در محدوده خیابان دانشگاه، روبروی منازل فارابی، کمپ آ ، ۳۰۰واحدی ها ، ۱۸۰دستگاه و روبروی ورزشگاه بعثت انجام شده و ۹۰ درصد این خیابان ها به طور کامل روشن شده است .مابقی آن نیز کمتر از۱۰ روز آینده مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

شهردار بندرماهشهر تصریح کرد: در خیابان های ذکر شده حدود ۱۰۰پایه ۶متری و ۲۰۰پرژکتور هفتاد وات LEDو SMD کم مصرف نسل جدید نصب گردید و حدودا ۲۲۰۰متر کابل کشی انجام شد.

نظارات ادامه داد: یکی دیگر از مناطقی که اخیرا نصب و تجهیز سیستم روشنایی آن به اتمام رسید، بلوار اصلی آیت الله طالقانی مقابل فرماندهی انتظامی شهرستان بود که در این پروژه ۱۷پایه ۶متری به همراه ۶۸پروژکتور ۵۰وات نسل جدید نصب و حدودا ۵۰۰متر کابل کشی انجام شد.

وی با اشاره به احیای سیستم روشنایی پارک خور جنب سینما دریا تصریح کرد: در حاشیه خور ۷۶پایه دوازده متری جاگذاری شده بود که با نصب ۱۵۲ پروژکتور و ۲۲۰۰متر کابل کشی سیستم روشنایی آن احیا و مورد بهره برداری قرار گرفت.

شهردار بندرماهشهر در خصوص ورودی شهر بندرماهشهر از سوی ترمینال مسافربری خلیج فارس تصریح کرد: با توجه به اهمیت ورودی های شهر، جهت احیای نور این محور تعداد ۱۴۳ پایه شش متری به همراه ۴۲۹ پروژکتور کم مصرف تهیه و نصب گردید. در این مسیر حدودا ۴هزار متر کابل کشی انجام شد که هم اکنون این محدوده به صورت کامل روشن و مورد بهره برداری قرار گرفته است.

نظارات افزود: در بلوار رشیدیه فاز۲ بندرماهشهر نیز ۱۶عدد پایه ۶متری به همراه ۵۰۰متر کابل کشی و ۶۴عدد پروژکتور نصب و سیستم روشنایی این بلوار احیا و هم اکنون مورد بهره برداری قرار گرفته است.

شهردار بندرماهشهر در پایان ضمن تشکر از زحمات واحد تاسیسات شهرداری بندرماهشهر خاطرنشان کرد:واحد تاسیسات شهرداری بندرماهشهر یکی از قوی ترین و فعال ترین واحد های شهرداری بندرماهشهر است که هم اکنون تماما توسط مهندسین و کارکنان با دانش و توانمند بومی اداره می شود. موارد ذکر شده تنها بخشی از عملکرد این واحد در سال جاریست و متعاقبا مابقی فعالیت ها و برنامه های پیش رو به اطلاع شهروندان عزیز خواهد رسید.

 

 2