بازدید اعضای پارلمان مشورتی بانوان آموزش و پرورش بندرماهشهر از پارک درحال ساخت بانوان این شهر

به گزارش روابط عمومی شهرداری وشورای شهر بندرماهشهر باتوجه به درخواست روسای کمیسیون های این پارلمان که در جلسه روز گذشته با حضور ناصر فیصلی زاده رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر برگزار گردید، برخی مطالبات آن پارلمان از جمله ایجاد و تجهیز پارک بانوان به حضور رییس کمیسیون فرهنگی شورا اعلام شد که پیرو آن مطالبات، عصر امروز تعدادی از اعضای این پارلمان به دعوت ناصر فیصلی زاده از پارک درحال احداث بانوان شهرداری بازدید و با روند اجرایی و ساخت این پروژه آشنا شدند.

درحاشیه این بازدید رییس کمیسیون فرهنگی شورا اظهار داشت: ایجاد فضایی سالم با رویکرد اسلامی در راستای افزایش روحیه شادابی و نشاط بانوان، تامین فضاهای ورزشی ویژه بانوان و احداث یک مرکز مشاوره بانوان جهت تامین آرامش در خانواده از ضرورت‌های احداث پارک مذکور می باشد.

فیصلی زاده ابراز داشت : مجموعه پارک بانوان، یک مجتمع تفریحی، ورزشی و آموزشی است که به منظور ایجاد فضاهای سالم برای رشد و توسعه فرهنگی و ورزش در میان این قشر از جامعه در حال ساخت است.

وی هدف دیگر احداث این پارک را رفع نیازهای اجتماعی و فرهنگی بانوان و کاهش آسیب‌های اجتماعی، از طریق ایجاد مشروعیت‌های شغلی و فرهنگی، ایجاد تحرک و انگیزش در بانوان از طریق شرکت در مشارکت‌های اجتماعی، ایجاد طرح کارآفرینی و به دنبال آن فرهنگ‌سازی و تاثیرگذاری در فرهنگ زنان عنوان کرد.

عضو شورای اسلامی شهر ابراز امیدواری کرد تمام سعی وتلاش شهرداری وشورای اسلامی شهر براین است که این پارک تا فروردین ۹۸ به بهره برداری برسد.
گفتنی است در این بازدید مهندس ناظر این پروژه به تشریح روند ساخت و اتمام بخش هایی از این پارک پرداخت.