سعید حیاتی:

پروژه دفع آبهای تجمیع شده اطراف شهرک رجایی کلید خورد/این پروژه مقدمه ازبین بردن نیزارها خواهد بود

رییس کمیسیون خدمات شورای شهر بندرماهشهر:عملیات لوله گذاری و احداث دفع کانال آبهای سطحی در شهرک شهید رجایی آغاز شد و پس از اتمام این پروژه ، از بین بردن نیزارها در دستور کار قرار می گیرد.

سعید حیاتی ، رییس کمیسیون خدمات شورای اسلامی شهر بندرماهشهر اظهار داشت: متاسفانه یکی از مشکلات و معضلات جدی شهرک شهید رجایی وجود نیزار های فراوان در سطح و اطراف این شهرک است که متاسفانه مشکلات بهداشتی فراوانی را برای شهروندان عزیزمان در این منطقه ایجاد کرده است.

سعید حیاتی تصریح کرد: برای از بین بردن این نیزار ها لازم است مشکل دفع آبهای تجمیع شده اطراف شهرک به صورت اساسی حل شود.

وی ادامه داد: به همین منظور عملیات لوله گذاری و احداث کانال دفع آبهای سطحی در این شهرک آغاز شد و تلاش می شود تا پیش از عید این پروژه به سرانجام برسد .

رییس کمیسیون خدمات شورای اسلامی شهر بندرماهشهر خاطرنشان کرد: با اتمام این پروژه، تمامی آبهای تجمیع شده اطراف شهرک شهید رجایی به لوله اصلی پمپاژ شهرک هدایت خواهد شد و در مراحل بعد، از بین بردن نیزارهای این منطقه در دستور کار شهرداری و شورا قرار خواهد گرفت.

سعید حیاتی در پایان از زحمات شبانه روزی شهرداری منطقه۴ ، واحدهای عمران و دفتر فنی شهرداری بندرماهشهر که در حال پیگیری و اجرای این پروژه هستند تقدیر نمود.