رونمایی از نورپردازی چرخ و فلک قدیمی بندرماهشهر/خاطرات کودکان دیروز بندرماهشهر احیا شد+فیلم

قدیمی ترین چرخ و فلک بندرماهشهر که یادآور گذشته های تلخ و شیرین کودکان دیروز بندرماهشهر بود به عنوان نماد خاطره های گذشته احیا شد.

مجاهد نظارات شهردار بندرماهشهر اظهار کرد:بسیاری از شهروندان خواستار ساماندهی و تعیین تکلیف مکان شهربازی قدیم شهر در کوی سعدی بودند؛ تمامی وسایل شهربازی به دلیل فرسودگی و احتمال خطر آفرینی جمع آوری شده و تنها چرخ و فلک آن باقی مانده بود.

نظارات ادامه داد:بنا شد این چرخ و فلک به دلیل خاطره انگیز بودن آن برای کودکان دیروز و خانواده های بندرماهشهر، کماکان به عنوان یک نوستالژی در این شهر پابرجا بماند. لذا عملیات ترمیم و نورپردازی این چرخ و فلک آغاز شد.

شهردار بندرماهشهر گفت: تمامی کابین های چرخ و فلک جداسازی و تعمیرات لازم از جمله جوشکاری ، برش کاری و رنگ آمیزی آن انجام و عملیات پیاده سازی تجهیزات نورپردازی آن آغاز گردید. تعداد ۱۴۴۰ لامپ کم مصرف به همراه ریسه های نوری بر روی چرخ و فلک نصب گردید که تمامی این چراغ ها ضد آب و داری گارانتی های بلند مدت هستند. این چراغ ها به وسیله ریموت و دستگاه کنترلر قابل برنامه ریزی ست و امکان نمایش متن نوشته را هم دارد.

نظارات عنوان کرد:شهرداری در محوطه این چرخ و فلک نیز در حال انجام فعالیت های عمرانی و زیباسازیست که به زودی این محوطه به آبنما، فضای سبز، صندلی و نورپردازی مجهز خواهد شد.

نظارات عنوان کرد: هم اکنون معادل این چرخ و فلک با ابعاد بزرگتر و مجهزتر در شهربازی خور سیف در حال احداث میباشد که روند آن تقریبا رو به اتمام است.

 3