پارک نخل شهرک شهید رجایی احیا شد

پارک شهرک شهید رجایی بندرماهشهر جهت استفاده مطلوب شهروندان و مسافرین احیا شد.

سعد عساکره ، مدیریت منطقه۴ (شهرک شهید رجایی) شهرداری بندرماهشهر اظهار داشت: با توجه به رویکرد شهردار بندرماهشهر مبنی بر توجه و رفع محرومیت از مناطق و محلات حاشیه شهر، احیا و بازسازی پارک محله ای “نخل”  شهرک در دستور کار قرار گرفت.

مدیریت منطقه ۴ شهرداری بندرماهشهر گفت:برای احیای این پارک حدود ۱۳۵مترمکعب خاکبرداری و معادل آن خاک نباتی جایگزین شد. سیستم آبیاری فضای سبز احیا ، حدود ۲۰۰ متر زهکشی ایجاد و به منظور تقویت فشار آب الکتروپمپ های لازم خریداری و نصب گردید.

عساکره افزود: چمن پارک به صورت ویژه احیا و گلکاری و نهال کاری آن انجام شد. گل های کاشت شده از نوع گازانیا، اطلسی، داوودی، شمعدونی، جعفری و گل کاغذی می باشند و علاوه بر آن ۹۰ نخل مثمر هم در این پارک غرس شد.

عساکره ادامه داد: سیستم صوت موزیکال پارک نصب گردیده که از آن برای اطلاع رسانی، پخش رادیو، موزیک و… استفاده می شود.

وی ادامه داد: تمامی جداول و کفپوش های فرسوده پارک بازسازی یا تعویض گردید. سرویس های بهداشتی و نمازخانه به صورت کامل احیا شد. ست های بازی و ورزشی جدید در پارک نصب و برخی مبلمان جدید به پارک اضافه شد. برای شست و شوی ظروف مسافرین یک ظرفشویی در پارک جانمایی و ساخته شد.

مدیریت منطقه۴ شهرداری بندرماهشهر خاطرنشان کرد: سیستم روشنایی پارک به صورت کامل احیا و هم اکنون رنگ آمیزی جداول ، مبلمان و برخی وسایل پارک در حال انجام است .

عساکره در پایان از واحدهای زیباسازی ، عمران، فضای سبز و تاسیسات که برای احیای این پارک متحمل زحمات زیادی شدند تشکر نمود.