مسئول زیبا سازی شهرداری بندرماهشهر اقدامات این واحد را تشریح کرد

ابراهیمیان: در راستای بهبود فضای شهری و ارائه ی خدمات به شهرواندان در ماه های اخیر ۶۳ طرح در بندرماهشهر و شهرک های اطراف اجرا شد.

ابراهیمیان در گفتگو با خبرنگار خورنا اظهار داشت: در راستای بهبود فضای شهری و ارائه ی خدمات به شهرواندان در ماه های اخیر ۶۳ طرح در بندرماهشهر و شهرک های اطراف اجرا شد.

وی افزود: به عنوان پنجمین شهر کشور ست ورزشی مخصوص معلولین در بندرماهشهر نصب شد که این طرح برای اولین بار در استان خوزستان اجرایی شده هست.

مسئول واحد زیبا سازی شهرداری بندرماهشهر ادامه داد: نصب تلویزیون شهری، ساخت آبنما، نصب گلدان در سطح شهرستان بندرماهشهر و شهرک های رجایی طالقانی و نصب تاب های سبدی در پارک ها از جمله فعالیت های این واحد در سطح شهرستان بوده است.

وی تصریح کرد: با توجه به نزدیک شدن به سال نو و حضور مهمانان نوروزی در سطح شهرستان، تعدادی آلاچیق در پارک های بندرماهشهر و شهرک های طالقانی و رجایی نصب گردید.

ابراهیمیان همچنین درباره فعالیت های واحد زیباسازی شهرداری بندرماهشهر در شهرک طالقانی گفت: یکی از این فعالیت ها نصب اِلمان امام علی (ع) بوده که جایزه بهترین طراحی در کشور هم دریافت کرده است. رنگ آمیزی بازار شهرک طالقانی، نصب و نور پردازی تابلوی ورودی شهرک طالقانی و … از دیگر فعالیت های این واحد بوده است.

وی افزود: این واحد در راستای پاک و آراسته کردن محیط شهر، استند و بیلبوردهای غیر مجاز سطح را جمع‌آوری کرد.

وی ادامه‌ داد:واحد زیبا سازی برای بالا بردن ظریب امنیت در هنگام بازی کودکان در پارک ها اقدام به نصب کف‌پوش‌های گارنولی زیر ست وسایل بازی کرده است.

وی تصریح کرد: این واحد با هدف تغییر روحیه شهروندان اقدام به ریسه کاری درختان خیابان طالقانی کرده تا محیطی چشم‌نواز را در شب های این خیابان ایجاد کند

ابراهیمیان در پایان خاطرنشان کرد: از شهردار محترم تشکر میکنم که با اعتماد و حمایت از اینجانب زمینه را برای فعالیت در بخش زیباسازی شهری مهیا کردند.