عملیات های عمرانی شهرداری بندرماهشهر در فاز۷ آغاز شد+فیلم

شهردار بندرماهشهر از آغاز عملیات های عمرانی شهرداری بندرماهشهر در فاز۷ خبر داد.

مجاهد نظارات شهردار بندرماهشهر اظهار کرد:از فروردین ۹۸ مجموعه عملیات های عمرانی شهرداری بندرماهشهر به منظور محرومیت زدایی در منطقه فاز۷ آغاز شد.

شهردار بندرماهشهر عنوان کرد: عملیات زیرسازی و آسفالت برخی معابر و خیابان های فاز۷ هم اکنون آغاز گردیده که حدودا به مدت ۲۰ روز اکیپ آسفالت شهرداری به صورت “امانی” در این منطقه مستقر و کوچه به کوچه عملیات آسفالت را انجام می دهد.

وی گفت: متاسفانه قیمت مواد اولیه آسفالت به صورت روزانه و هفتگی تغییر می کند و این رویداد با توجه به مشکلات اقتصادی ، آسفالت خیابان ها و معابر شهر را بسیار سخت می کند به گونه ای که حتی بسیاری از شهرداری های کلان شهرهای خوزستان توان انجام آسفالت معابر را ندارند و تنها به لکه گیری و موارد جزئی اکتفا می کنند.

مجاهد نظارات با اشاره به پروژه های در دست احداث تصریح کرد: احداث ۲پارک محله ای مجموعا به وسعت ۱۱هزار و ۳۰۰مترمربع در منطقه فاز۷ در دستور کار است که عملیات عمرانی یکی از این پارک ها به اتمام رسیده و به زودی مبلمان و سیستم روشنایی آن تجهیز خواهد شد.

شهردار بندرماهشهر گفت: یک زمین چمن مصنوعی در فاز۷ در حال احداث است که زیرسازی های آن به اتمام رسیده و فنس های اطراف زمین هم نصب شده و در آینده چمن آن نصب و به بهره برداری خواهد رسید.

نظارات خاطرنشان کرد: اواخر سال گذشته تفاهم نامه ای با یک سرمایه گذار به امضا رسید که بر مبنای آن سرمایه گذار متعهد به ایجاد ۳ونیم هکتار فضای سبز در فاز ۷ گردید و در آینده نزدیک این سرمایه گذار نیز کار خود را در فاز۷ آغاز خواهد کرد.

 4