شهردار بندر ماهشهر خبر داد:

راه‌اندازی شیفت شبانه برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌کاره شهرداری بندر ماهشه

شهردار بندر ماهشهر از راه‌اندازی شیفت شبانه برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام این شهرداری خبر داد.

 

شهردار بندر ماهشهر از راه‌اندازی شیفت شبانه برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام این شهرداری خبر داد

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای شهر بندر ماهشهر، مجاهد نظارات اظهار کرد: شهرداری بندر ماهشهر برای تکمیل و بهره‌برداری هرچه سریع‌تر از پروژه‌های نیمه‌تمام خود، اقدام به راه‌اندازی شیف شب کرده است.

وی افزود: پارک خور سیف، پارک بزرگ فاز ۶ و شهربازی سرپوشیده پارک فردوس سه پروژه نیمه‌تمام شهرداری بندر ماهشهر است که تلاش می‌کنیم هرچه سریع‌تر به بهره‌برداری کامل برسند.

شهردار بندر ماهشهر تصریح کرد: در این ارتباط عملیات تعریض جاده دسترسی به پارک خور سیف در حال انجام است و لاین کناری خور نیز برای دوچرخه‌سواری و پیاده‌روی آماده‌سازی خواهد شد.

نظارات ادامه داد: سیستم برق و روشنایی این پارک نیز تکمیل شده و محوطه‌سازی، آسفالت‌ریزی و احداث فضای سبز آن نیز در حال انجام است. عملیات لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی این پارک نیز به پایان رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: احداث فندانسیون اسکیت یو نیز به اتمام رسیده و کار نصب این دستگاه نیز به زودی انجام خواهد شد.

شهردار بندر ماهشهر یادآور شد: پارک بزرگ واقع در فاز ۶ نیز در حال تکمیل است و به زودی در مراسمی از آن بهره‌برداری خواهد شد.

نظارات اظهار کرد: شهربازی سرپوشیده پارک فردوس بندر ماهشهر نیز تکمیل شده و برای راه‌اندازی فقط نیازمند بهره‌بردار است.

وی در پایان از آغاز قریب‌الوقوع عملیات اجرایی پروژه بزرگ پیشکسوتان پرسپولیس خبر داد و گفت: به زودی در مراسمی با حضور پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس تهران عملیات اجرایی این پروژه آغاز رسمی خواهد شد.