چمن جدید ورزشگاه شهید احمدپور شهرداری بندر ماهشهر رونمایی شد

در مراسمی با حضور فرماندار، شهردار و اعضای شورای شهر بندر ماهشهر از چمن جدید ورزشگاه شهید احمدپور این شهر رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندر ماهشهر، چمن ورزشگاه شهید احمدپور پس از انجام عملیات کشت و نگهداری، امروز آماده و با حضور برخی از فوتبال دوستان، جمعی از ورزشکاران و مسؤولان محلی رونمایی شد.

مجاهد نظارات شهردار بندرماهشهر در این مراسم، اظهار کرد: برای کشت چمن جدید این ورزشگاه عملیات خاک‌برداری به عمق ۵۰ سانتی‌متر انجام و سیستم زهکشی و آبیاری آن نیز ترمیم شد.

وی افزود: در سه مرحله برای از بین بردن چمن قبلی، تمام زمین سم‌پاشی و عملیات شخم و تسطیح انجام و مخلوط ماسه‌بادی و کود بر روی آن پهن شد.

شهردار بندرماهشهر عنوان کرد: عملیات خاک‌ریزی این چمن به عمق ۳۰ سانتی‌متر اجرا و پس از تسطیح اولیه، در سه مرحله عملیات آب‌شویی انجام شد. پیش از کشت چمن جدید نیز عملیات تسطیح نهایی توسط دستگاه لیزری انجام گرفت.

نظارات گفت: عملیات کشت چمن جدید نیز به‌وسیله چمن تهیه‌شده از شوشتر که مختص زمین فوتبال است انجام شد. مساحت این زمین چمن ۷ هزار و ۲۰۰ مترمربع بوده و در مراحل رشد و تثبیت آن، عملیات کوددهی و تقویت توسط کودهای مایع و کود اوره به‌طور مرتب در حال انجام است.

 

۳۰ میلیارد ریال برای تکمیل ورزشگاه شهید احمدپور اختصاص می‌یابد

محسن بیرانوند فرماندار بندرماهشهر در این باره اظهار کرد: شهرداری بندر ماهشهر یکی از شهرداری‌های پویا و در استان سرآمد است و این سرزندگی و پویایی حاصل توانایی شهردار و همچنین همگرایی موجود در شورای شهر بندر ماهشهر است.

وی افزود: شهرداری بندر ماهشهر به خوبی توانسته مشکلات مالی را مدیریت و اجازه توقف پروژه‌ها را ندهد؛ لذا می‌تواند الگوی مناسبی برای شهرداری‌های استان باشد.

بیرانوند عنوان کرد: تا زمانی که عملکرد شهرداری بندرماهشهر این‌گونه درخشان است حمایت استاندار، فرماندار و مدیران کل را به دنبال خواهد داشت.

وی در ادامه از اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل ورزشگاه شهید احمدپور خبر داد و گفت: این مبلغ برای احداث سکوی تماشاگران هزینه خواهد شد و امیدواریم تا پایان امسال عملیات اجرایی این پروژه آغاز شود.

وی گفت: همچنین مبلغی نیز برای احداث یک آب‌نمای موزیکال در پارک بزرگ بندر ماهشهر اختصاص پیدا می‌کند.

فرماندار بندرماهشهر بیان کرد: بودجه‌ای نیز برای شهرک طالقانی و رسیدگی به مشکلات این شهرک و اجرای پروژه‌های مختلف در آن اختصاص می‌یابد.

وی در پایان اضافه کرد: این اطمینان وجود دارد که اگر پروژه‌ای به شهرداری بندر ماهشهر سپرده شود هرگز بر زمین نخواهد ماند به همین دلیل برای جذب و تخصیص اعتبارات مالی به آن هیچ نگرانی وجود ندارد.