چهار طرح تجاری، خدماتی ، ورزشی و تفریحی با اعتبار ۲ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال در بندر ماهشهر کلنگ‌ زنی و افتتاح شدند

سه پروژه بزرگ تجاری، خدماتی و تفریحی با سرمایه‌گذاری بیش از 2 هزار و 600 میلیارد ریال در بندر ماهشهر کلنگ‌زنی و افتتاح شد.

به گزارش ایرنا این طرح ها با حضور چند نفر از ملی‌ پوشان سابق فوتبال از جمله علی پروین همچنین معاون عمرانی استاندار خوزستان افتتاح شده و یا عملیات اجرایی آنها آغاز شد.

شهردار بندر ماهشهر روز یکشنبه در آیین کلنگ‌ زنی و افتتاح این طرح ها از طرح “ودینگ سنتر” که در زمینی به مساحت ۱۰ هزار متر مربع و با سرمایه‌گذاری یک هزار میلیارد ریالی بخش خصوصی احداث می شود به عنوان یکی از طرح هایی که در زمینه تامین مایحتاج و لوازم زندگی زوج‌های جوان فعالیت خواهد کرد نام برد.

مجاهد نظارات افزود: در اجرای این پروژه تمام روند کار و سرمایه‌گذاری بر عهده بخش خصوصی خواهد بود و شهرداری فقط واگذاری زمین مورد نیاز این پروژه همچنین صدور پروانه آن را برعهده داشته است.

وی ساخت مجتمع تجاری، خدماتی و تفریحی با سرمایه‌گذاری شرکت پیشکسوتان کهن پرسپولیس را دیگر طرح خدماتی که عملیات احداث آن آغاز شده نام برد و تصریح کرد: این مجتمع در زمینی به مساحت ۲۱ هزار متر مربع و با سرمایه‌گذاری یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریالی شرکت پیشکسوتان پرسپولیس ساخته می‌شود.

شهربازی سرپوشیده «مون» در پارک فردوس بندر ماهشهر با اعتباری بالغ بر ۱۳۰ میلیارد ریال شامل سوله سه هزار متر مربعی با یکهزار و ۸۰۰ متر مربع شهربازی و بیش از ۶۰ بازی پیشرفته همچنین یک هزار و ۲۰۰ متر مربع فضای تجاری در این مراسم افتتاح شد.

همچنین عملیات اجرایی مجتمع تجاری، مسکونی و طرح احداث سه هکتار فضای سبز و سالن ورزشی چند منظوره یک‌هزار متری آغاز شد.

به گزارش ایرنا علی پروین پیشکسوت پرسپولیس و ملی‌پوش سابق کشورمان نیز در این مراسم گفت: امیدواریم ظرف یک ماه آینده عملیات اجرایی مجتمعی که قرار است با همکاری شهرداری بندر ماهشهر ساخته شود آغاز گردد.

وی افزود: امیدوارم این پروژه هرچه سریع‌ تر به سرانجام رسیده و افتخاری برای شهرستان بندر ماهشهر و استان خوزستان شود.

دیگر بازیکن سابق تیم ملی فوتبال کشورمان نیز گفت: هدف شرکت پیشکسوتان پرسپولیس از سرمایه‌گذاری در مناطق مختلف کشور، ارائه خدمت به مردم خوب کشورمان است.

حمید استیلی افزود: بندر ماهشهر با وجود شرکت‌های پتروشیمی نباید وضعیت این چنینی داشته باشد. مردم این شهرستان لایق بهترین‌ها هستند . مجتمع تجاری، تفریحی که توسط پیشکسوتان پرسپولیس که در این بندر احداث می‌شود خدمت و هدیه کوچکی برای مردم این شهرستان است.

وی اظهار داشت: بندر ماهشهر تیم بسیار خوبی نیز در لیگ ۲ فوتبال کشور دارد که بسیار پر طرفدار است و امیدوارم این تیم به لیگ یک و پس از آن به لیگ برتر صعود کند.