جلسه نمایندگان کارگران واحد خدمات با شهردار بندرماهشهر+ تصاویر

نمایندگان کارگران خدمات شهری شهرداری بندرماهشهر با حضور در سالن جلسات شهرداری، با شهردار و نایب رییس شورای اسلامی شهر بندرماهشهر دیدار کردند.

شهردار بندرماهشهر در این دیدار اظهار کرد: از ابتدای حضورم در شهرداری همیشه اولویت تمام امورات را پرداخت به موقع حقوق کارگران و پس از آن کارمندان میدانستم.

‌وی ادامه داد: طرح طبقه بندی مشاغل را به مدت دو ماه اجرا کردیم اما متاسفانه بر خلاف تصورات بودجه و منابعی که برای این امر در نظر گرفتیم تحقق نیافت و اگر بنا بود به همین روال جلو رود، شهرداری با مشکلات شدید مالی مواجه میشد و پرداخت حقوق عادی هم با مشکل مواجه میشد.

‌‌مجاهد نظارات گفت: تاکید میکنم که وضعیت معیشت کارگران برای من در اولویت همه امور است و تمام تلاشم را خواهم کرد که اعتبارات لازم را در این خصوص جذب تا حقوق کارگران عزیز شهرداری افزایش یابد.
‌‌حمید غبیشاوی، نایب رییس شورای اسلامی شهر بندرماهشهر که پیش از این در جمع کارگران حضور یافته بود گفت: شورا جهت بهبود کیفیت زندگی کارگران از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد و ان شاالله با پیگیری های بیشتر تلاش خواهد شد تا اعتبارات لازم جهت اجرای طرح طبقه بندی جذب تا هر چه زودتر این طرح مجددا اجرا گردد.