آغاز احداث ۳۳۰متر کانال زیرزمینی دفع آبهای سطحی ناحیه صنعتی + تصاویر

احداث ۳۳۰متر کانال زیرزمینی دفع آبهای سطحی ناحیه صنعتی آغاز شد/فاز سوم خیابان مطهری به اتمام رسید.

شهردار بندرماهشهر اظهار کرد: فاز اول عملیات احداث کانال زیرزمینی دفع آبهای سطحی حدفاصل دانشگاه امیرکبیر تا عملیات غیرصنعتی وکلانتری۱۲ تا خیابان پتروشیمی آغاز شد.
مجاهد نظارات گفت: فاز اول این پروژه با اعتباری بالغ بر ۲میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان و به متراژ ۳۳۰متر انجام خواهد شد.
شهردار بندرماهشهر گفت: با اجرای این پروژه خروجی دفع آبهای سطحی در خیابان های صنایع پتروشیمی ، فن آوران و دانشگاه به این خط متصل و سرعت دفع آبهای سطحی را بسیار افزایش خواهد داد.
نظارات یاداور شد: فاز سوم احداث کانال دفع آبهای سطحی خیابان مطهری که چندی پیش با اعتبار ۱میلیارد و۲۰۰میلیون تومان آغاز شده بود به اتمام رسید.
نظارات تصریح کرد: فاز دوم پروژه ساماندهی و احداث کانال اطراف شهرک آیت الله طالقانی با ۹۵درصد پیشرفت رو به اتمام است و در ماه های آینده فاز سوم این پروژه نیز به طول ۷۰۰متر آغاز خواهد شد.
وی ادامه داد: از تابستان اکیپ های لایروبی با تمام امکانات اعم از اکیپ های دستی ، ماشین آلات و بیل های مکانیکی خروجی های اصلی دفع آبهای سطحی را در داخل و خارج از شهر لایروبی کردند تا به هنگام بارندگی برای دفع آبهای سطحی مشکلی ایجاد نشود.
‌شهردار بندرماهشهر در پایان خاطرنشان کرد: در دو سال گذشته بیش از ۱۵هزار متر کانال دفع آبهای سطحی در بندرماهشهر و شهرک های اطراف احداث شده که این میزان کانال کشی و لوله گذاری در بندرماهشهر بی سابقه است و البته هنوز هم در این حوزه جای کار وجود دارد. در دو سال اخیر برای اینگونه کارهای زیرساختی، اعتبارات زیادی در نظر گرفته شده است و روزهای آینده در نقاط مستعد دیگر نیز پروژه های جدید کلنگ زنی خواهد شد.