جلسه بررسی مشکلات فاضلاب بندرماهشهر و مطالبات جدی اعضای شورا از متولیان آبفا + تصاویر

روز گذشته جلسه ای با حضور اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار ، مسئول دفتر نماینده بندرماهشهر در مجلس ، ریاست آبفا، ریاست محیط زیست و جمعی از معاونین و مدیران شهرداری در سالن جلسات شهرداری برگزارگردید؛ و پیرامون مسائل و مشکلات مابین شهرداری و تعاملات بیش از پیش موضوعاتی مطرح گردید.

در این جلسه مشکلاتی همچون شکستگی لوله ها و لکه گیری معابر ، لایروبی کانال های فاضلاب و برخی تعاملات و تدابیر لازم در بارندگی ها مطرح و راهکار های لازم جهت اجرای هرچه سریعتر ارائه گردید.

همچنین اعضای شورای اسلامی شهر به نمایندگی از شهروندان، مطالبی همچون ترمیم کانال های ریزش شده فاضلاب، علت و رفع قطعی های مکرر آب ، پیشگیری از ورود فاضلاب شهرک طالقانی به خور، پس زدگی های فاضلاب در بارندگی ها، احداث تصفیه خانه فاضلاب، احداث تلمبه خانه های جدید، تقویت تلمبه خانه های فعلی و بهبود کیفیت آب مصرفی شهروندان را از ریاست آبفا مطالبه و خواستار ارائه راهکار و رفع این معضلات شدند.

مقرر گردید مسئول دفتر نماینده بندرماهشهر در مجلس، مطالباتی که نیازمند پیگیری های فراشهرستانی است، را در اسرع وقت به نماینده محترم مردم در مجلس منعکس نماید.