جلسه مشترک نماینده مجلس با شهردار و اعضای شورای شهربندرماهشهر + تصاویر

جلسه مشترک نماینده مجلس شورای اسلامی با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهربندرماهشهر به منظور تبادل نظر و بررسی مشکلات موجود در دفتر شهردار بندرماهشهر برگزار شد.

در ابتدای این جلسه ، حسین صفری شهردار بندرماهشهر ضمن عرض خیرمقدم به نماینده شهرستان اظهار کرد: شهرداری در این برهه زمانی در حال برنامه ریزی و تدوین بودجه ۱۴۰۱ است؛ و ملاک اختصاص بودجه ، پروژه های اولویت دار بندرماهشهر و شهرک ها خواهد بود.

شهردار بندرماهشهر اظهار کرد: در تنظیم بودجه به احداث کانال دفع آبهای سطحی ، ساماندهی و زیباسازی ورودی های شهر ، تاسیس اسکله پارک ساحلی مجیدیه و تعریف برخی پروژه های عمرانی برای محرومیت زدایی از شهرک ها و مناطق کم برخوردار نگاه ویژه ای شده است .

حسین صفری تصریح کرد: متاسفانه عمده مسئولین کشوری و استانی به دلیل وجود صنایع آلاینده در منطقه ، شهرستان بندرماهشهر را به عنوان یک شهر برخوردار مینگرند و این نگاه باعث شده است جذب بودجه برای شهرستان بسیار دشورا شود. این در حالی است که وجود صنایع باعث شده است مقیاس خدمات دهی در بندرماهشهر نسبت به شهرهای دیگر چندین برابر گردد.

حسین صفری گفت: از نماینده محترم بندرماهشهر تقاضا دارم شهرداری های شهرستان را در جذب بودجه های ملی ، استانی و منطقه ای پشتیبانی و حمایت کنند تا بتوان با تعریف پروژه های عمرانی و زیرساختی ، درصد مشکلات شهرستان را به حداقل برسانیم.

شهردار بندرماهشهر ادامه داد: وجود ریل قطار در کنار سکونت گاه های شهرک شهید رجایی برای مردم عزیز این شهرک مشکلاتی را ایجاد کرده است. از نماینده محترم شهرستان درخواست میکنم برای حل این معضل رایزنی های لازم را با مسئولین ذیربط انجام دهند تا شاهد خسارت های جانی و مالی در این خصوص نباشیم.

حسین صفری گفت: شهرستان بندرماهشهر و خصوصا شهرک آیت الله طالقانی در بحث فاضلاب مشکلات جدی دارد و این معضل خاطر مردم شریف این شهرک را مکدر نموده است؛ لذا از نماینده محترم شهرستان درخواست میکنم برای حل این معضل مکاتباتی با مسئولین استانی و کشوری انجام دهند تا در این خصوص چاره اندیشی شود.

شهردار بندرماهشهر خاطرنشان کرد: بندرماهشهر هم اکنون مشکل آسفالت دارد و میزان حفاری ارگان ها به دلیل فرسودگی زیرساخت ها در سطح شهر بسیار زیاد است که این نیز مزید بر علت شده است.از جانبی خرید قیر به دشواری وباقیمت سرسام آور انجام می شود. پیگیری هایی جهت تخصیص قیر رایگان صورت گرفته است اما لازم است نماینده محترم هم با پیگیری های ملما را در این امر یاری دهند تا شهرداری بتواند تمامی خیابان ها و کوچه های شهر ترمیم نماید.

 1