آغاز عملیات اجرایی بهسازی جاده مجیدیه بندرماهشهر

آغاز عملیات اجرایی بهسازی جاده مجیدیه بندرماهشهر

آغاز عملیات اجرایی تعریض، ترمیم، زیرسازی و آسفالت جاده مجیدیه بندر ماهشهر

عملیات اجرایی تعریض، ترمیم، زیرسازی و آسفالت جاده مجیدیه روز شنبه با حضور شهردار بندرماهشهر، نماینده مردم بندر ماهشهر در مجلس شورای اسلامی و سرپرست فرمانداری با اعتباری بالغ بر ۹۵ میلیارد ریال آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری بندرماهشهر، حسین صفری شهردار بندر ماهشهر در خصوص این پروژه بیان داشت: پروژه بهسازی جاده مجیدیه حدفاصل میدان ۱۷ شهریور تا پادگان مجیدیه به طول ۱/۵ کیلومتر توسط شهرداری و به صورت امانی، امروز آغاز شد که در بازه زمانی ۳ ماهه به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی افزود: این جاده بسیار پرتردد است و از آنجاییکه که شرکت‌ها و سازمان‌های زیادی از آن استفاده می‌کنند، شهرداری با مشارکت پالایشگاه گاز بیدبلند خلیج فارس، منطقه سوم دریایی امام حسین(ع)، شرکت پخش فرآورده‌های نفتی، بندر صادراتی و شرکت پتروشیمی بندر امام، کار بهسازی آن را آغاز کرده است.

شهردار بندر ماهشهر افزود: امیدواریم این پروژه با کمترین زمان ممکن و بهترین کیفیت تکمیل شود تا مشکل تردد به پارک ساحلی مجیدیه که توسط شهرداری اداره می‌شود، رفع شود.

حبیب آقاجری در آیین کلنگ‌زنی این پروژه بیان داشت: جاده مجیدیه یکی از محورهای پرتردد بندر ماهشهر است که سازمان‌ها و ارگان‌های زیادی از آن استفاده می‌کنند.

وی ادامه داد: به جهت تامین اعتبار این پروژه نشستی با مدیرعامل پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس برگزار کردیم که پس از طرح موضوع، پالایشگاه بیدبلند ۵۰ درصد اعتبار این پروژه را تقبل کرد.

عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان افزود: بیش از ۹۵ میلیارد ریال برای بهسازی این جاده در نظر گرفته شده که بخش دیگر اعتبارات آن را مجموعه شهرداری تقبل کردند و امیدواریم این پروژه به زودی به بهره‌برداری برسد تا مردم از آن استفاده کنند.

فریدون بندری سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر در این آیین اظهار داشت: این پروژه نماد کار جمعی در شهرستان است که سازمان‌ها و ارگان‌های مختلف به کمک شهرداری بندر ماهشهر آمدند و عملیات اجرایی این پروژه خوب را که می‌تواند الگوی خوبی برای پروژه‌های بعدی باشد، آغاز کردند.

 3