به همت شهرداری بندرماهشهر جشن سال نو در پارک مهر و ماه برگزار شد.

به همت شهرداری بندرماهشهر جشن سال نو در پارک مهر و ماه برگزار شد.

 

جشن سال نو با حضور حسین صفری شهردار بندرماهشهر، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، امام جمعه، مدیرکل پایگاه های منظر فرهنگی خلیج فارس وزارث میراث و گردشگری کشور در پارک مهر و ماه بندرماهشهر به همراه پخش زنده از شبکه سیمای خوزستان برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری بندرماهشهر، حسین صفری شهردار بندرماهشهر با ابراز خرسندی از برگزاری این مراسم اظهار کرد: خوشحالیم که توانستیم در این ایام جشن هایی برگزار کنیم که رضایت عمومی مردمی را در پی داشته است.

 

صفری افزود: این مراسم که به مناسبت تحویل سال جدید با تلاش کارکنان شهرداری و حضور مردم عزیز بندرماهشهر برگزار شد و مفتخریم که توانستیم بندرماهشهر را بیش از پیش به عنوان شهری تاریخی و دارای فرهنگ غنی با وجود اقوام گوناگون معرفی کنیم.

 

شهردار بندرماهشهر با تاکید بر افزایش رضایت مردمی خاطرنشان کرد: در سال جدید نیز مبنای عملکرد خود را علاوه بر امورات زیرسازی عمرانی به برگزاری مراسم های فرهنگی در جهت افزایش نشاط اجتماعی با استفاد از ظرفیت های شهری قرار خواهیم داد.

 

حسین صفری در پایان با اشاره به وجود بستری مناسب برای ارتقای کیفیت برگزاری انواع مراسم در بندرماهشهر بیان داشت: وجود پارک هایی با استاندارد ملی، تجریه کافی در برگزاری اینگونه مراسم ها و همچنین همراهی و همکاری همه آحاد مردم در برپایی جشن ها نشان از ظرفیت بالای این شهر در اجرای مراسم مختلف دارد.