پاکسازی انبوهی از نخاله های ساختمانی در حاشیه بلوار سلامت و جاده منتهی به خور سیف بندرماهشهر

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر بندرماهشهر ، عملیات جهادی پاکسازی و جمع آوری انبوهی از نخاله ها و پسماندهای ساختمانی در حاشیه بلوار سلامت حدفاصل میدان مجیدیه به سمت ناحیه صنعتی در راستای حفظ بهداشت و زیباسازی منظر شهری، به صورت گسترده از صبح امروز با بسیج کلیه امکانات و تجهیزات، در سطح این منطقه آغاز شده است.

 

مهندس صفری شهردار بندرماهشهر در اعلام این خبر اظهار کرد؛ متاسفانه امروزه مشکل نخاله‌ های ساختمانی و تخلیه غیرقانونی از سوی برخی شهروندان و شرکت‌ های ساختمانی در معابر، حاشیه خیابان‌ ها و زمین‌ های خالی شهرو حاشیه شهر به یک معضل اساسی برای شهرداری تبدیل شده است.

 

وی گفت ؛ متأسفانه برخی از شهروندان و شرکت ها با عدم توجه به توصیه ها و اخطارهای شهرداری نسبت به تخلیه غیرمجاز پسماند ونخاله در حاشیه بلوارها وخیابانهای سطح شهر وزمین های بایر اقدام می نمایند که این امر نه تنها موجب نارضایتی شهروندان بلکه باعث ایجاد مشکلات زیست محیطی و مخدوش شدن چهره شهر نیز می گردد.

 

صفری با بیان اینکه مشارکت شهروندان می تواند تأثیر بسزایی در کاهش هزینه های پاکسازی و جمع آوری این نخاله ها خواهد داشته باشد ، از شهروندان گرامی درخواست کرد در صورت مشاهده چنین تخلفاتی در اماکن غیرمجاز مراتب را به شهرداری اطلاع دهند.