برگزاری جلسه ستاد مدیریت بحران شهرداری بندرماهشهر با موضوع آمادگی در برابر بارش های احتمالی و مقابله با آبگرفتگی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی شهرداری وشورای اسلامی شهر بندرماهشهر : جلسه مدیریت بحران شهرداری بندرماهشهر بعدازظهر امروز در سالن جلسات شهرداری و با حضور معاونین ،مدیران عامل سازمانها ومدیران واحدهای مختلف شهرداری به ریاست مهندس مجاهد نظارات شهردار بندرماهشهر برگزار گردید . در ابتدای این جلسه دبیر ستاد بحران شهرداری گزارشی از اقدامات انجام شده توسط اعضای ستاد مدیریت بحران را بیان و بر آمادگی کامل نیروها ،ادوات ، تجهیزات و تدابیر مورد نیاز جهت رفع مشکلات ناشی از بارش باران ووقوع آب گرفتگی احتمالی معابر تاکید شد.

دراین جلسه که کامران رییس قنواتی رییس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر نیز حضور داشتند، شهردار بندرماهشهر در راستای خدمات دهی بهتر به شهروندان در هنگام بارندگی وآب گرفتگی معابر، بر حفظ آمادگی کامل تمامی واحد ها و سازمان های شهرداری و نیروهای خدماتی تاکید نمودند.

ایشان با اشاره به نقش محوری شهرداری در مدیریت بحران، هماهنگی بین بخشی و بین سازمانی برای مقابله و آمادگی دربرابر حوادث رامورد تاکید قرار داد.

رئیس ستاد مدیریت بحران شهرداری بندرماهشهر افزود: بایستی همه مجموعه شهرداری برای مقابله با بحران های مختلف از جمله آبگرفتگی معابر و حوادث احتمالی بعداز آن آمادگی کامل داشته باشند.

مجاهد نظارات با اشاره به اینکه برای پیشگیری از هر نوع بحران و توان مقابله و مدیریت بر بحران اولویت ها را در نظر بگیریم ، اظهار داشت: اهداف ما باید مدیریت بر بحران باشد نه مدیریت در بحران و در این راستا تمامی واحدها ومناطق لازم است که اقدامات پیشگیرانه را قبل از وقوع هر بحران انجام دهند.

ایشان در همین رابطه، ضرورت آماده باش واحدها ی اجرایی وخدماتی و مناطق را در هر لحظه برای مقابله با حوادث خواستار شد و افزود: با توجه به بارندگی های آینده شناسایی نقاط بحرانی سطح شهر هنگام آب گرفتگی صورت گیرد که در راستای رفع و برطرف کردن آن ، اقدامات لازم در انجام شود.

شهرداربندرماهشهر با اشاره به اینکه آمادگی و هم افزایی دستگاههای خدمت رسان بویژه اداره آبفا و اداره برق حین بروز بحران ضروری است، اظهار داشت:  این مهم عواقب و اثرات ناشی از حوادث در هم افزایی دستگاههای خدمت رسان را کاهش می دهد.
درپایان این جلسه همچنین آقایان دکتر سید محمدامین سبحانی ،مهندس مهدی همتی ، مهندس چاروسایی ، نادر ملایی و عبدالعباس قنواتی به ترتیب به عنوان مدیر فضای سبز، مدیر خدمات شهری ، مدیر انبار ، مدیرکارپردازی و مجتمع تولیدی منصوب ومعرفی واز زحمات مدیران قبلی این واحدها قدردانی گردید.