بازسازی وراه اندازی یکدستگاه خودروی اطفاء حریق وافتتاح مرکز آموزش شهدای آتش نشانی شهرداری بندرماهشهر

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری وشورای اسلامی شهربندرماهشهر: درمراسمی باحضور شهردارو تنی چند از اعضای شورای اسلامی شهر از یکدستگاه خودروی بازسازی شده سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری بندرماهشهر رونمایی ومرکز آموزش شهدای آتش نشانی این سازمان نیز به بهره برداری رسید.

دراین مراسم مهندس مجاهد نظارات شهرداربندرماهشهر طی سخنانی اظهارکرد: سازمان آتش‌نشانی یک سازمان خدمات رسان و یکی از مهم‌ترین سازمان‌های زیرمجموعه شهرداری می باشد چراکه باجان و مال مردم سر وکار دارد.

ایشان بابیان اینکه شغل آتش نشانی از سخت ترین شغلهایی است که در جامعه ی ما وجود دارد افزود: آتش‌نشان یعنی ، عشق و ایثار ، غیرت وشجاعت کسی که ایثارگری را سرلوحه کارهای خود قرار می دهد ودر حوادث جان خودرا به مخاطره می اندازد تا جان هم نوع خود را نجات دهد.

نظارات در تجلیل از اقدام تعدادی از همین جوانان ایثارگر وفداکار آتش نشان شهرداری در بازسازی کامل خودروی آتش نشانی تصریح کرد : در تشکر و سپاس از انسان هایی که ایثارگرانه و باعشق وعلاقه و ساعتها به دور از خانواده، با تمام توان خود یکی از خودروهای سازمان را بدلیل فرسودگی با کمترین امکانات و هزینه کاملا بازسازی وراه اندازی می نمایند، کاری بس صعب و سخت ودشواراست.

وی درادامه افزود : بحمداله امروز سازمان آتش نشانی شهرداری با داشتن مدیری سخت کوش ، مدبر وکآرآمد وهمچنین وجود پرسنلی مجرب ،شجاع ، جوان وتحصیل کرده از جایگاه خوبی برخوردار است که لازم می دانم از همه ی این عزیزان و زحمت کشان بی ادعا بخاطر زحمات بی دریغشان وتلاشهای خستگی ناپذیرشان در تمام عرصه ها تقدیر و تشکر نمایم .

شهرداربندرماهشهر در پایان به ارزش و جایگاه سازمان آتش نشانی در موضوع آموزش و پیشگیری و ارتقاء فرهنگ ایمنی و کاهش خسارات ها تاکید کرد و از راه اندازی مرکز آموزش سازمان آتش نشانی شهرداری نیز قدردانی نمود.

در ادامه کامران رییس قنواتی عضو شورای اسلامی شهر با تشکر و قدردانی از مدیر عامل سازمان آتش نشانی وهمکاران ایشان در بازسازی وراه اندازی یکدستگاه خودروی اطفاء حریق اظهار داشت :
سیاست گذاری به منظور حفظ ونگهداری حداکثری تجهیزات سازمان و همچنین بازسازی ،نوسازی وراه اندازی آنها توسط نیروهای مجرب و متخصص داخلی در شرایط کنونی موثرترین اقدام در پاسخ به تشدید تحریم ها برای امکان خرید تجهیزات جدید است.

رییس قنواتی‌ افزودند : امروز ما افتخار اینرا داریم که در مجموعه ای حضور پیدا کردیم ،که با چهره های مصمم، با انگیزه و مردم دوست، شجاعانه ومخلصانه با خلوص نیت به شهروندان عزیزشان در حال خدمت می باشند وبعنوان یک خدمتگزار دست تک تک‌ همه شما را می بوسم .
درادامه این مراسم سرکار خانم افشون عضو شورای اسلامی شهربندرماهشهر بعنوان اولین آتش نشان افتخاری پذیرش گردید و بعنوان اولین بانوی آتش نشان افتخاری، کلاه مخصوص آتش نشانان را بر سر گذاشت.