بی اعتنایی آبفا به تکمیل پروژه ها، شهروندان ماهشهری را کلافه کرده است

?رئیس شورای اسلامی شهر بندرماهشهر گفت: با وجود پیگیری های مکرر از طریق آبفا استان، اما تا به حال این سازمان پاسخ روشنی به پیگیری ها و گلایه های شهروندان از نیمه تمام ماندن پروژه ها نداده است.

مجتبی آبادی روز یکشنبه در حاشیه جلسه علنی شورای اسلامی شهر بندرماهشهر در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: شهروندان دائما از پروژه های نیمه تمام مربوط به آبفا گلایه مند بوده و شهرداری و شورای اسلامی شهر را مقصر می دانند، این در حالی است که شهرداری و شورا به تمام تعهدات خود در این رابطه عمل کرده اند.

?وی افزود: طولانی شدن پروژه های آبفا و کنده کاری های مکرر، تردد شهروندان به خصوص ساکنین مناطق فاز ۵ و بخشی از فاز ۴ را مختل کرده است.

? رئیس شورای اسلامی شهر بندرماهشهر در ادامه خواستار همکاری فرماندار در رفع مشکل شد و خاطرنشان کرد: پیگیری رفع این مشکل و جلوگیری از هدر رفت سرمایه های شهری در آسفالت ریزی بعد از هر بار کنده کاری آبفا؛ تقریبا به فعالیت روزانه شورا تبدیل شده است، این در حالی است که مجری پروژه های آبفا خوزستان به این مسئله بی توجه بوده و هر بار بهانه ای را به میان می آورد، از این رو انتظار می رود فرماندار همچون گذشته مجموعه شهرداری و شورا را برای رفع این مشکل یاری کند.

?آبادی اضافه کرد: همراهی شهرداری و شورای شهر با مدیریت شبکه بهداشت و درمان در مدیریت پسماند عفونی با در اختیار گذاشتن فضایی به مدت ۶ ماه به این منظور از دیگر موارد مطرح و نهایی شده در این جلسه بود که کمک موثری به تسریع در انجام پروژه که به نوبه خود در استان خوزستان بی نظیر است؛ خواهد داشت.

?وی در بخش دیگری از صحبت های خود، نهال کاری و برنامه های مقابله با ریزگردها را یکی از دغدغه های اصلی شهرداری و شورای اسلامی شهر برشمرد و گفت: رئیس اداره منابع طبیعی بندرماهشهر مهمان ویژه جلسه امروز بود که با بیان توضیحاتی اقدام به آغاز فعالیت های مشترکی با این اداره به منظور افزایش پروژه های کاشت نهال و اقدام موثر برای مقابله با ریزگردها کردیم.

?رئیس شورای اسلامی شهر بندرماهشهر در پایان عنوان کرد: آبیاری و کاشت ۲۵۰ اصله نهال در محور بندرماهشهر به هندیجان، نگهداری ۱۲۰ هکتار اراضی نهال کاری شده کنار کانال هدامه و اختصاص مکانی برای تامین و نگهداری نهال های کاشته شده در سنوات مختلف از جمله برنامه هایی است که با همکاری اداره منابع طبیعی آغاز کرده ایم.