برگزاری ششمین جلسه ستاد نوروزی شهرداری بندرماهشهر

ششمین جلسه ستاد نوروزی شهرداری بندرماهشهر به منظور آماده سازی شهر جهت پذیرایی از مسافران نوروزی با حضور شهردار، معاونین و مسئولین واحدها در مورخ۹دیماه در سالن جلسات این شهرداری برگزار شد. . .

به گزارش روابط عمومی شهرداری وشورای اسلامی شهر بندر ماهشهر.

در ابتدا این جلسه مصوبات پیشین همچون تابلوهای جهت نما، طراحی پارک لاله، طرح ترافیکی خیابان فرهنگ، اصلاح دوربرگردان های بلوار۱۷شهریور ، طرح توسعه پارک مسافر مورد بررسی قرار گرفت و مسئولین مربوطه گزارشی از عملکرد خود ارائه نمودند.
.
.

مجاهد نظارات ، شهردار بندرماهشهر در این جلسه با تاکید بر اولویت قرار دادن نظافت شهر اظهار کرد:از هم اکنون باید به استقبال خانه تکانی پیش از نوروز برویم و مسئولین تمامی واحدها موظف هستند برای این مهم اهتمام ویژه ورزند. باید در تمامی کوچه ها ، محله ها و شهرک های اطراف مرتبا نظافت و پاکسازی های لازم انجام شود.
.
.

شهردار بندرماهشهر ادامه داد: سریعا محل اسکان مسافران مورد بررسی قرار گرفته و مشکلات آن برطرف و ملزومات تهیه و نصب گردد ؛ مسئولین مربوطه باید از تمامی پارک های شهر بازدید و تمامی نواقص را برطرف نمایند. تابلوهای راهنمای(جهت نما) مسافرین هرچه سریعتر تهیه و نصب گردد. تمامی روشنایی های تحت نظر شهرداری مورد بررسی قرار گرفته و نواقص آن برطرف گردد.

.شهردار بندرماهشهر ادامه داد: پروژه پارک بزرگ شهر با سرعت و جدیت در حال انجام است و تا پیش از عید ضلع شرقی آن به وسعت ۷هکتار محیای استفاده شهروندان و اسکان مسافرین خواهد شد. .
.

شهردار بندرماهشهر در پایان تاکید کرد: تمامی واحد ها با یک برنامه ریزی منسجم و اصولی تغییر و دگرگونی های لازم را تا پیش از عید در شهر ایجاد نمایند و میزبان خوبی برای مردم عزیز شهرستان و همچنین مسافرین نوروزی باشند.