توسط شهردار بندرماهشهر صورت گرفت

تشریح بخشی از خدمات شهرداری بندرماهشهر در شهرک طالقانی

شهردار بندرماهشهر : کار ساخت پارک محله ای به وسعت ۱۸۰۰مترمربع در شهرک طالقانی آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری وشورای اسلامی شهر بندر ماهشهر،مجاهد نظارات شهردار بندرماهشهر در خصوص پروژه های عمرانی شهرک طالقانی اظهار داشت: طی یک سال گذشته پروژه های مختلفی برای شهرک طالقانی در نظر گرفته شده و بسیاری از آنان تاکنون به اتمام رسیده است.

مجاهد نظارات اذعان داشت: عملیات ساماندهی و درپوش گذاری کانال های روباز این شهرک در اواسط سال جاری آغاز شد که کار خروجی اصلی شهرک به اتمام رسیده و مابقی آن به نوبت در حال انجام است.

نظارات ادامه داد:تعمیرات و بازسازی کف بازارچه امام علی(ع) شهرک به مساحت تقریبی ۱۸۰۰مترمربع نیز در حال اجراست که تا ۱ماه آینده به اتمام خواهد رسید. همچنین سیستم روشنایی بازار روز نیز به صورت کامل ساماندهی و تعویض گردید.

شهردار بندرماهشهر گفت:به منظور تحول در وضعیت ظاهری و ایجاد فضای مفرح در شهرک طالقانی کار احداث یک پارک محله ای به وسعت ۱هزار و ۸۰۰مترمربع در خیابان اتحاد این شهرک آغاز شده است که تلاش می شود تا پیش از عید به اتمام برسد و در اختیار شهروندان عزیز شهرک قرار بگیرد.

نظارات ادامه داد: به منظور افزایش سرانه فضای سبز شهرک طالقانی، چمن کاری ،کاشت نخل های مثمر و گلهای فصلی در دستور کار قرار گرفت و همچنین مراحل ایجاد فضای سبز دروازه ورودی شهرک نیز رو به اتمام است که در چند روز آینده به بهره برداری خواهد رسید.

نظارات اذعان داشت: یک المان متبرک به نام امیرالمومنین(ع) در خیابان امام شهرک طالقانی نصب گردیده و در چند روز آینده از نورپردازی آن نیز رونمایی خواهد شد.

نظارات تصریح کرد: به منظور بهره مندی جوانان شهرک طالقانی از فضای ورزشی سالم، زیرسازی های زمین فوتبال پارک مائده به صورت کامل انجام شده و به زودی چمن مصنوعی آن نیز نصب خواهد شد .

شهردار بندرماهشهر ادامه داد: کارهای متفرقه زیادی همچون تسطیح بلوارها ، دیوار کشی ، زیرسازی، لکه گیری ، همسطح سازی معابر ، جدول کشی ، سنگ فرش،نصب آلاچیق ها, تعویض ست های ورزشی پارک ها، لایروبی کانال ها، رنگ آمیزی دیوارها و… توسط این شهرداری در سطح شهرک طالقانی انجام شده و یا در حال انجام است.

نظارات در پایان با تشکر ویژه از امام جمعه شهرک طالقانی عنوان کرد: از تلاش ها و پیگیری ها مجدانه امام جمعه محترم شهرک طالقانی و تعامل سازنده وی با شهرداری نیز کمال تشکر و قدردانی را دارم.