بازارچه آبزیان شهرک طالقانی کلنگ زنی شد/ساخت بازار احشام هم چند روز دیگر آغاز می شود

شهردار بندرماهشهر: بازارچه شهرک طالقانی با اعتباری بالغ بر ۱۲میلیارد ریال احداث خواهد شد.

مجاهد نظارات، شهردار بندرماهشهر اظهار کرد: با توجه به وضعیت نامناسب بازار شهرک طالقانی، از ابتدای سال جاری ساماندهی این مکان و احداث بازارچه آبزیان، به عنوان پروژه اولویت دار در دستور کار شهرداری قرار گرفت.

نظارات ادامه داد: مراحل مقدماتی و جانمایی این پروژه انجام شد و برای آن ردیف بودجه ای ۴میلیارد ریالی در نظر گرفته شد که متاسفانه به یکباره نوسانات اخیر بازار باعث شد دیگر این مبلغ برای احداث این بازارچه کافی نباشد و روند کار را متوقف و عقب انداخت.

شهردار بندرماهشهر تصریح کرد: از آنجا که بنای بازارچه شهرک طالقانی یکی از دغدغه های مردم عزیز منطقه و همچنین جزء پروژه های اولویت دار و ضروری شهرداری محسوب میشد؛ با اختصاص ۱۲میلیارد ریال از بودجه سال۹۷ ، اجرای آن مجددا در دستور کار قرار گرفت که به لطف خدا امروز کلنگ زنی آن انجام شد و در چند روز آینده نیز بازار احشام هم در این شهرک کلنگ زنی خواهد شد.

مجتبی آبادی ، رییس شورای شهر بندرماهشهر اظهار کرد: شورا و شهرداری تصمیم دارد اختصاص بودجه را تنها بر اساس اولویت های شهرستان تعریف کند.

آبادی ادامه داد: ساماندهی بازار شهرک طالقانی یکی از مطالبات جدی شهروندان محترم و یکی از اولویت های مهم شورا و شهرداری بود که با اختصاص بودجه های لازم روند ساخت آن از امروز آغاز و تلاش می کنیم کمتر از ۷ماه این بازار تکمیل و به بهره برداری برسد.

حمید غبیشاوی، نایب رئیس شورای شهر بندرماهشهر با تاکید بر بومی گرایی اظهار داشت: در این پروژه و تمامی پروژه هایی که آینده در سطح شهرستان کلنگ زنی خواهد شد؛ تا آنجا که مقدور است پیمانکاران باید نیروهای بومی را بکارگیری کنند.