دیدار رییس شورای شهربندرماهشهر با مدیرکل آبفای خوزستان

مشکلات پروژه نیمه تمام فاضلاب فاز۵ و فاز ۴ بندرماهشهر باید سریعتر حل شود.

رئیس شورای اسلامی شهر بندرماهشهر گفت: تسریع در تکمیل پروژه های آبفا از اولویت های شهرداری و شورای اسلامی است تا بتوان رفاه شهروندان را افزایش داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر بندرماهشهر مجتبی آبادی با تاکید بر پیگیری مستمر رفع مشکلات آبفا بندرماهشهر اظهار داشت: شهروندان ماهشهری در مناطق مختلف از جمله فاز ۴ و فاز ۵ از سیستم فاضلاب گلایه دارند؛ در این خصوص پیگیری های متعددی از طریق اداره کل آبفا خوزستان انجام شد که تسریع در تکمیل پروژه های آبفا بندرماهشهر در دستور کار قرار گرفت.


وی افزود: تکمیل بسیاری از پروژه های شهرداری بی ارتباط با پروژه های آبفا نیست و همین امر موجب می شود به دنبال کندی در پیشرفت پروژه ها مردم شهرداری و شورا را مقصر سهل انگاری در خدمات رسانی بدانند.

رئیس شورای اسلامی بندرماهشهر از تکمیل برخی پروژه های آبفا خبر داد و عنوان کرد: از این رو در جلسه اخیر با مدیرکل آبفا خوزستان بر همکاری و هماهنگی شهرداری با آبفا برای پیشبرد بهتر پروژه های آبفا و بهسازی فضای شهری پس از تکمیل پروژه ها تاکید شد.

آبادی ادامه داد: با پیگیری های مکرر انجام شده، پروژه های فاضلاب قدیم و جدید فاز ۴ و فاز ۵ آغاز شده و به تسریع در انجام کار تاکید شد.

وی خاطرنشان کرد: پروژه انشعابات ۲۱۸ دستگاه ناحیه صنعتی نیز در حال اجراست و کار پروژه انشعابات منطقه شریفی نیز به زودی آغاز می شود.

این مسئول در پایان عنوان کرد: پیگیری و رفع مشکلات مردم در کوتاه ترین زمان ممکن از دغدغه های اصلی شورای اسلامی شهر است که بتوان آنگونه که شایسته شهروندان است؛ خدمت رسانی کرد؛ این جلسه نیز به همین منظور و تاکید بر خدمات رسانی رضایت بخش به همشهریان عزیز تشکیل شد که خوشبختانه نتیجه بخش بود.