جشن های شهرداری در سال۹۶ و سال جاری نیابتی برگزار شده است/ریالی در جشن های بزرگ هزینه نکردیم/ تاکید شهردار حمایت از هنرمندان بومی است

امین الهایی مسئول روابط عمومی شهرداری بندرماهشهر اظهار کرد: در سال جاری و گذشته این شهرداری به دلیل مشکلات مالی هیچ هزینه ای را به بطور مستقیم جهت برگزاری جشن ها متقبل نشده است.

وی ادامه داد: با رایزنی هایی که با بخش های خصوصی و برخی صنایع انجام شد موفق شدیم عمده مراسمات را بدون اینکه شهرداری ریالی هزینه کند برای شهروندان تدارک ببینیم.

مسئول روابط عمومی شهرداری بندرماهشهر ادامه داد: شهرداری کمک به مراسمات مذهبی را وظیفه و افتخار خود می داند و تاکنون اندک بودجه ای هم که به روابط عمومی اختصاص داشته معمولا در این راه هزینه شده است.

الهایی ادامه داد:متاسفانه شهرداری در سال جاری مشکلات زیادی در حوزه مالی داشت و شهردار محترم بندرماهشهر جهت پیشگیری از وقوع بحران های مالی در این مجموعه تدابیر ویژه ای اتخاذ نموده است که در پی آن مسئولین واحدها باید دقت بیشتری در هزینه کردها داشته باشند.

الهایی خاطرنشان کرد: با وجود همه کمبودهایی که در حوزه مالی وجود داشته سعی کردیم در تمامی مراسمات ملی مذهبی نقش پر رنگی را ایفا کنیم .

مدیر روابط عمومی شهرداری بندرماهشهر اذعان داشت: در ماه های اخیر مراسم شبیه سازی شکست حصر آبادان توسط شهرداری بندرماهشهر و با همکاری منطقه سوم ندسا انجام شد.

الهایی ادامه داد: این شهرداری توانست جشنواره کودک و نوجوان را به مدت ۱۰ شب با همکاری بخش خصوصی و صنایع، بدون هیچ هزینه ای از سوی شهرداری برگزار نماید.

الهایی در پایان خاطرنشان کرد: شهرداری بندر ماهشهر با سیاست حمایت از هنرمندان بومی شهر جهت تقویت و قوت قلبِ هنرمندان بومی قدم هایی هرچند اندک را برداشته است که البته هزینه هایی که برای این عزیزان می شود با مدل مشابه تهرانی ها اصلا قابل مقایسه نیست.