بهره برداری از ۳ بوستان و یک میدان در بندرماهشهر

عصر امروز سه شنبه با حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر بندرماهشهر از ۳بوستان و یک میدان این شهر بهره برداری شد‌.

مجاهد نظارات شهردار بندرماهشهر در این خصوص اظهار کرد: به منظور افزایش سرانه فضای سبز و همچنین بهره وری مطلوب از زمین های بلا استفاده سطح شهر، از اواخر سال گذشته ساخت ۳ بوستان محله محور در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: بوستان بوی گندم با مساحتی بالغ بر ۲هزار و ۳۰۰مترمربع در خیابان دانشگاه ناحیه صنعتی، بوستان علوی با مساحتی بالغ بر ۱هزار و ۵۸۰مترمربع در ورودی شهر از طرف راهنمایی و رانندگی و بوستان علوی به مساحت ۲هزار و ۱۳۰متر مربع در منطقه پارسوماش احداث شد.

نظارات با اشاره به نقش اعضای شورای شهر در به نتیجه رسیدن این طرح ها گفت: زمین تمامی این بوستان ها شوره زار بود که با پیشنهادهای شهروندان و پیگیری های اعضای محترم شورا این زمین ها برای استفاده شهروندان به بوستان تبدیل شد. در این بوستان ها فضای سبز ، آبنما ، سیستم روشنایی ، مبلمان شهری و نورپردازی طراحی و پیاده سازی شده است.

شهردار بندرماهشهر در حاشیه بهره برداری از میدان خلیج فارس اظهار کرد:این میدان در ورودی شهر از ناحیه صنعتی(اداره برق) بنا شده است که المان به کار رفته در آن ترکیبی از نقشه بندرماهشهر و خلیج همیشه فارس است. در طراحی کف و بدنه میدان از سنگ استفاده شده و بخش هایی از کف آن نیز با چمن مصنوعی فرش شده است و به زودی نور پردازی آن نیز انجام خواهد شد.

نظارات در پایان خاطرنشان کرد: طراحی نمای بوستان ها تماما توسط دفتر فنی شهرداری انجام شده و لازم است از تمامی عواملی که در پیگیری ، طراحی و پیاده سازی این پروژه ها ایفای نقش نمودند تشکر و قدردانی نمایم.

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری بندرماهشهر، عملیات احداث چندین بوستان در مناطق مختلف شهرستان در حال اجراست که به زودی خبر آن خدمت شهروندان گرامی اطلاع رسانی خواهد شد.

 1