مدیر تاسیسات شهرداری بندرماهشهر:

۶۵۴ پروژکتور دیگر در معابر بندرماهشهر نصب شد/ورودی شهرستان از سمت هندیجان هم روشن شد

مدیر واحد تاسیسات شهرداری بندرماهشهر: در راستای ارتقای امنیت و زیبا سازی سیمای شهری بیش از 650پروژکتور روشنایی در معابر عمومی بندرماهشهر نصب و مورد بهره برداری قرار گرفت.

امین فیاضی اظهار کرد: به منظور استقرار سیستم روشنایی ورودی بندرماهشهر حد فاصل آرامستان رضوان تا میدان شهید فهمیده پس از اجرای فنداسیون گذاری ۸۳ عدد پایه ۶متری به همراه ۱۶۶ پروژکتور کم مصرف نصب و مورد بهره برداری قرار گرفت.

مدیر واحد تاسیسات شهرداری بندرماهشهر تصریح کرد: برای روشنایی حدفاصل میدان مارون تا میدان کارگر ۶۰ عدد پایه ۶متری به همراه ۲۴۰عدد پروژکتور نصب و از آن بهره برداری شد.

فیاضی افزود: در اجرای پروژه روشنایی پارک ۲۱۸ دستگاه ناحیه صنعتی پس از فنداسیون گذاری تعداد ۶۰ عدد پایه شش متری به همراه ۲۴۰ عدد پروژکتور کم مصرف نصب و به اتمام رسید.

وی اذعان داشت: برای احیای روشنایی میدان های شهید فهمیده و دانشجو نیز پس از اجرای فنداسیون در مجموع تعداد ۷ عدد پایه شش و دوازده متری به همراه ۲۰ عدد پروژکتور کم مصرف نصب و هم اکنون مورد بهره برداری قرار گرفته است.

فیاضی گفت: در این پروژه ها بیش از ۵هزار و ۳۸۰متر کابل کشی انجام شده و تمامی پایه ها و فنداسیون ها توسط تکنسین های بومی واحد تاسیسات ساخته و نصب شده است.

فیاضی در پایان ضمن تقدیر از کارکنان واحد تاسیسات خاطرنشان کرد: بنا به دستور شهردار محترم پیرو رسیدگی به درخواست های چندین ساله شهروندان عزیزمان در شهرک شهید رجایی مبنی بر احیای سیستم روشنایی جاده جنب این شهرک ، حدفاصل پل ولایت تا پل راه آهن، علیرغم اینکه این پروژه در حیطه وظایف شهرداری نیست اما به منظور رفاه شهروندان در دستور کار واحد تاسیسات قرار دارد و به زودی آن را به اتمام خواهیم رساند.