رییس شورای اسلامی شهر بندرماهشهر:

اگر مشکل کاربری زمین برطرف شود ساخت پارکینگ طبقاتی مرکز شهر را آغاز می کنیم

رییس شورای اسلامی شهر بندرماهشهر:اگر مشکل کاربری زمین از سوی مسئولین مربوطه برطرف شود شهرداری ساخت پارکینگ طبقاتی در مرکز شهر را آغاز خواهد کرد.

مجتبی آبادی رییس شورای شهر بندرماهشهر در گفت و گو با خبرگزاری تسنیم اظهار داشت:وضعیت ترافیک بندرماشهر روز به روز در حال افزایش است و پارکینگ های موجود جوابگوی شرایط فعلی نیست. گاها مشاهده می شود ساعات اوج رفت و آمد در خیابان های امام(ره) و آیت الله منتظری، پارکینگ ها و خیابان ها جای پارک ندارند که شهروندان عزیزمان از این موضوع گله مندند.

مجتبی آبادی ادامه داد: شهرداری و شورا تمایل دارند برای حل این مشکل قطعه زمینی را که در مرکز شهر مقابل میدان امام(ره) کوچه ساری واقع است را به پارکینگ طبقاتی تبدیل کند؛ اما هم اکنون بخش هایی از این زمین کاربری غیر مرتبط دارد و میبایست ابتدا مشکل با پیگیری های مسئولین امر برطرف شود.

رییس شورای اسلامی شهر بندرماهشهر گفت: برای پیگیری های این موضوع فرماندار و ریاست اداره مسکن و شهرسازی به شورا دعوت شدند و مشکلات مربوطه برای این عزیزان شرح داده و بنا شد پیگیری های لازم انجام شود تا شهرداری بتواند هرچه سریعتر عملیات عمرانی را در این محدوده آغاز کند.