شهردار بندرماهشهر: اولویت نخست واصلی مدیریت شهری پاسداشت اعتماد و امید مردم است

به گزارش پایگاه خبری شهرداری وشورای اسلامی شهر ، مهندس مجاهد نظارات در گفتگو با این پایگاه خبری با اشاره به اینکه پیشبرد برنامه های شهری جز با حمایت شهروندان امکان پذیر نیست اظهار کرد: اولویت نخست واصلی مدیریت شهری بازگرداندن حس اعتماد به شهروندان و در نتیجه مشارکت مردم در فعالیت های شهری است.

وی با اشاره به اینکه رضایت و اعتماد شهروندان به شهرداری یعنی حمایت، عزت، تقویت و موفقیت شهرداری در راه رسیدن به توسعه شهری، ابراز داشت: اعتماد مردم اولین گام به سمت موفقیت است.

شهردار بندرماهشهر، انتظارات مردم از شهرداری را انتظاری به جا و به حق اعلام کرد و اظهار داشت: باید نسبت به انتظارات مردم بی تفاوت نباشیم و با تامین این انتظارات مشارکت مردم را در پروژهای شهرداری بیش از پیش داشته باشیم.

ایشان بابیان اینکه مدیریت شهری یکی از مهمترین و پیچیده ترین مدیریت های جامعه می باشد خاطرنشان کرد ؛ امروزه ایفای نقش و انجام ماموریت مهم خدمتگزاری همه جانبه به مردم از سوی شهرداری در تمام زوایای زندگی مردم جاری و روشن است .

نظارات بابیان اینکه نگاه ما با توجه به وضعیت مالی پیشبرد پروژه های مصوب ودر دست اقدام وخودداری از انجام پروژه های سنگین عمرانی است اولویت های شهرداری را برشمرد وافزود: امروز در شهرداری وشورای اسلامی شهر اولویت اصلی بهره‌گیری از توانایی صاحب‌نظران در عرصه خطیر سیما و منظر شهری، تأکید بر رعایت دقیق قوانین و مقررات، در نظر گرفتن اصول فنی در مقاوم‌سازی اماکن عمومی و منازل مسکونی، توجه ویژه به مسائل ترافیکی و توسعه حمل‌ونقل عمومی و توسعه ونگهداری فضاهای سبز شهری، رسیدگی به وضعیت خدمات شهری ، اصلاح معابر عمومی ، آسفالت وعنایت به گسترش اماکن تفریحی و اصلاح ساختار اداری در رأس همه این فعالیت‌ها ، تکریم مردم و پاسخگویی سریع و به‌ موقع باهدف جلب و ارتقای سطح رضایت‌مندی آن‌ها به‌عنوان ولی نعمتان را در دستور کار خود قرار دهیم و با جدیت در جهت تحقق این اولویت‌ها بکوشیم تا رضایتمندی شهروندان به خوبی محقق گردد.

شهرداربندرماهشهر درهمین رابطه اظهار داشت : تلاش ما براین است که از ظرفیت های علمی و نخبگان شهروهمچنین سازمان های مردم نهاد نیز استفاده ‌نماییم ، چراکه توجه به این مهم بسیار ضرورى و لازم است تا ارتقاء روز افزون شهرعزیزمان بندرماهشهر را شاهد باشیم.