امضای قرارداد سرمایه گذاری ۱هزار و ۵۰۰میلیارد ریالی در شهرداری بندرماهشهر

مجاهد نظارات امروز در مراسم انعقاد قراردادهای چندین سرمایه‌گذار با شهرداری بندرماهشهر اظهار داشت: تنها راه نجات شهرداری‌ها از بحران‌های به وجود آمده جذب سرمایه‌گذار برای انجام پروژه‌ها است؛ شهرداری بندرماهشهر نیز از ابتدای سال ۹۷ با شرکت در سیمینارها، نمایشگاه‌ها و همایش‌های ملی مختلف توانسته برنامه‌‍‌ای برای جذب چندین سرمایه‌گذار تدوین کند.

وی با بیان اینکه شرکت پیشکسوتان پرسپولیس تهران اولین سرمایه‌گذار در بندرماهشهر است، افزود: شهرداری بندرماهشهر قراردادی با شرکت‌ پیشکسوتان پرسپولیس انعقاد کرده که در این قرارداد شهرداری ۲۱ هزار متر زمین و هزینه پروانه را آورده پروژه می‌کند.

شهردار بندرماهشهر بیان کرد: شرکت پیشکسوتان پرسپولیس با سرمایه یک هزار و پانصد میلیارد ریالی خود در این زمین یک مجتمع تفریحی توریستی در سطح بین‌المللی ایجاد می‌کند که کلنگ ساخت آن بهار ۹۸ به زمین زده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه شهرداری بندرماهشهر در این پروژه هیچ هزینه‌ای نکرده است، گفت: با توجه به اینکه سرمایه این پروژه از بخش خصوصی تامین شده و اعتبار آن آماده بوده است سرعت انجام این پروژه بیشتر از سایر پروژه‌های معمولی بوده که شهرداری یا هر نهاد دولتی آن را انجام می‌دهد.

علی پروین نیز در این مراسم اظهار داشت: شرکت پیشکسوتان پرسپولیس تهران بیش از یک سال است که وارد عرصه اقتصادی شده و در کارهای مختلفی سرمایه‌گذاری می‌کند و ما بسیار خوشحال هستیم که این قرارداد تنظیم و امضا شده است.

این پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تهران بیان کرد: امیدواریم که با کمک شهرداری یک مجموعه تفریحی توریستی خوبی در بندرماهشهر ایجاد کنیم و بتوانیم چنین کارهای ماندگار را تداوم بخشیم.

حسین کلانی نیز در این مراسم اظهار داشت: برای ما پیشکسوتان تیم پرسپولیس افتخار بوده که وارد استان خوزستان وشهرستان بندرماهشهر شده‌ایم و به کشورمان که در خیلی از موارد نقص‌هایی وجود دارد کمک می‌کنیم.

وی افزود: شرکت پیشکسوتان پرسپولیس تهران علاقمند به سرمایه‌گذاری در زمینه‌های مختلف برای پیشرفت کشور و جوانان بوده که شروع این پیشرفت می‌تواند از بندرماهشهر باشد و این شهر نمونه‌ای برای دیگر شهرهای کشور  شود.

این پیشکسوت فوتبال ادامه داد: خوزستان قلب تپنده ایران بوده و ما بسیار خوشحال هستیم که در این استان سرمایه‌گذاری کرده‌ایم.

سعید شیرینی نیز دیگر عضو شرکت پیشکسوتان پرسپولیس در این مراسم اظهار داشت: مجموعه شرکت ما به جد پیگیر این پروژه بوده و با قاطعیت پیگیر انعقاد این قرارداد و اجرای آن است.

این پیشکسوت پرسپولیسی افزود: امیدواریم این مجتمع که یک طرح ملی بوده، کاری فاخر در شان بندرماهشهر باشد.