تجلیل از بازنشستگان و کارگران نمونه شهرداری بندرماهشهر+تصاویر

به مناسبت روز جهانی کار و کارگر در آیینی با حضور شهردار و رییس شورا از بازنشستگان و کارگران نمونه شهرداری بندرماهشهر تجلیل شد.

این مراسم با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید آغاز و پس از آن مجتبی آبادی ریاست شورای اسلامی شهر بندرماهشهر با تبریک روز کارگر در سخنانی اظهار کرد:کارگران به عنوان موتور محرک هر سازمان محسوب می شوند و در مجموعه شهرداری هرچه کارگران عزیز با انرژی و نشاط بیشتر کارهای محوله را انجام دهند ، این روحیه نشاط به شهر و شهروندان نیز منتقل خواهد شد. مجموعه شورا مقوله معیشت کارگران را بسیار حائز اهمیت می داند و بارها برای برآورده شدن این مهم به شهردار محترم تاکید شده است که انصافا شهردار هم در این راستا از هیچ تلاشی دریغ ننموده است.

 

در ادامه مجاهد نظارات شهردار بندرماهشهر با گرامیداشت روز کارگر تصریح کرد:در هر مجموعه ای کار و کارگران به عنوان خط مقدم سازمان ها شناخته می شوند و اگر کارگران با انگیزه باشند اهداف سازمان دست یافتنی تر خواهد بود. همیشه مقوله معیشت کارگران برای مجموعه شهرداری اولویت بوده و تلاش شده است حقوق کارگران عزیزمان هیچگاه به تاخیر نیوفتاده و به موقع پرداخت شود.

 

نظارات ضمن تشکر از بازنشستگان حاضر در مراسم اظهار کرد: بازنشستگان به عنوان سرمایه های شهرداری محسوب می شوند و سازمان هیچگاه نباید تلاش های این عزیزان را به فراموشی بسپارد. لازم  است بازنشستگان تجارب چندین ساله خود را به جوان ها منتقل کنند تا قطار سازمان با خلل کم تجربگی مواجه نگردد.

 

در پایان شهردار بندرماهشهر یاد و خاطره مرحوم مجاهد عبادی کارگر عزیز این شهرداری که چندی پیش در اثر سانحه تصادف جان خود را از دست داد گرامی داشت و با قرائت فاتحه از خدای سبحان شادی روح آن مروحم را مسئلت نمود.