به مناسبت روز شهرداری ها/

دیدار دادستان و رئیس دادگستری بندرماهشهر با شهردار و مسئولین واحد شهرداری

دادستان و رییس دادگستری بندرماهشهر به مناسبت روز شهرداریها، با شهردار و مدیران واحد شهرداری بندرماهشهر دیدار کردند.

مجاهد نظارات شهردار بندرماهشهر در این دیدار ضمن خیر مقدم به دادستان و رئیس دادگستری بندرماهشهر، این نشست را مایه افزایش روحیه و انگیزه مجموعه کارکنان شهرداری دانست و گفت: حضور مسئولین محترم قضایی بندرماهشهر در شهرداری باعث افزایش روحیه و انگیزه مدیران و کارکنان این نهاد خدماتی خواهد شد که جا دارد از این حسن توجه قدردانی کنیم.

نظارات با ارائه گزارش مختصری از عملکرد شهرداری بندرماهشهر در زمان مدیریت خود، کاهش مشکلات در پرداخت حقوق و مزایای کارگری در مقایسه با بسیاری از شهرداری های سطح کشور، آغاز و بهره برداری پروژه های عمرانی جدید و تکمیل پروژه های نیمه تمام را نتیجه فعالیت ها و پیگیری های مجدانه بخش های مختلف شهرداری و حمایت اعضای شورای شهر دانست و ابراز امیدواری کرد توسعه خدمات رسانی به مردم شریف بندرماهشهر سرعت بیشتری پیدا کند.

محمدی دادستان و دانشور رئیس دادگستری بندرماهشهر در این دیدار ضمن تبریک روز شهرداری ها، برای مجموعه شهرداری بندرماهشهر آروزی موفقیت کردند.

محمدی با اشاره به ماهیت خدماتی نهاد شهرداری گفت: عملکرد مثبت شهرداری در هر منطقه ای به دلیل ارتباط بی واسطه با مردم، مایه رضایتمندی آن ها خواهد شد که به همین دلیل این نهاد دارای اهمیت ویژه ای است و باید همه دستگاه ها با همگرایی بیش از پیش زمینه این رضایتمندی را فراهم کنند.

دانشور رییس دادگستری بندرماهشهر در این دیدار اظهار کرد:کیفیت محیط شهری و خدمات رسانی مطلوب به شهر ، عامل بسیار مهمی در جهت ایجاد انگیزه در شهروندان خواهد بود و شهرداری ها تاثیر بسزایی در ایجاد این انگیزه دارند.

گفتنی است که در بخشی از این دیدار در خصوص لزوم حفظ و نگهداری اموال عمومی و برخورد با تخریب ظاهر شهر گفت و گویی میان شهردار و مسئولین قضایی بندرماهشهر ایجاد شد و مقرر گردید در جلسات تخصصی این موضوع بصورت ویژه بررسی شود و با حمایت دستگاه قضایی اقداماتی در این زمینه صورت بگیرد.

 4