بیش از ۷ هزار تن آسفالت‌ریزی در فازهای ۶ و ۷

شهردار بندر ماهشهر از اجرای بیش از ۷ هزار تن آسفالت در معابر فاز ۶ و ۷ در سال جاری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای شهر بندر ماهشهر، مجاهد نظارات اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۷ هزار تن آسفالت در معابر مختلف فاز ۶ و مسکن مهر فاز ۷ اجرا شده و که این روند همچنان ادامه دارد.

وی ادامه داد: برخی از کوچه‌ها به دلیل عدم وجود زیرساخت‌های لازم همچنان آسفالت‌ریزی نشده و آماده شدن این زیرساخت‌ها منوط به همت دیگر ارگان‌ها است که امیدواریم این امر به زودی محقق شود.

شهردار بندر ماهشهر گفت: به دلیل وجود مشکلات مالی و کاستن هزینه‌ها تمامی پروژه‌های آسفالت در فازهای۶ و ۷ تاکنون به صورت «امانی» و با تجهیزات شهرداری انجام شده است.

نظارات تصریح کرد: عملیات آسفالت‌ریزی معابر اصلی با دستگاه‌های مکانیزه انجام می‌شود و آسفالت درب منازل را اکیپ‌های دستی اجرا می‌کنند.

وی ادامه داد: علت کندی در روند آسفالت‌ریزی درب آپارتمان‌های فاز ۷ حجم بالای لکه‌گیری نقاط مختلف شهر مربوط با حفاری‌های غیر مرتبط با شهرداری است.

شهردار بندر ماهشهر متذکر شد: متاسفانه موضوع حفاری‌های دیگر ارگان‌ها و غیر مرتبط با شهرداری تاکنون هزینه‌های گزاف و اتلاف وقت بسیاری را به شهرداری تحمیل کرده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از ابتدای سال ۹۸ تاکنون حدود یک‌هزار سرویس نخاله‌های ساختمانی، تنها از سطح معابر فاز ۶ جمع آوری شده که امید می‌رود شهروندان برای کمک به حذف نازیبایی‌های بصری نخاله‌های خود را در مکان‌هایی که شهرداری تعیین کرده تخلیه کنند.