فازدوم احداث سایبان پایانه درون شهری ناحیه صنعتی بندرماهشهر

دعوتنامـه شرکت درمناقصه عمومی مرحله دوم

 

شرکت / پیمانکار

بدینوسیله به استناد مجوز شماره ۴۳/ش مورخ ۲۷/۱/۹۹ شورای اسلامی شهر بندرماهشهر از آن شرکت دعوت می شود که درمناقصه عمومی با مشخصات زیر شرکت فرمایید.

الف- موضوع: فازدوم احداث سایبان پایانه درون شهری ناحیه صنعتی بندرماهشهر

ب مبلغ اولیه: ۵۲.۵۱۵.۹۰۶.۱۳۰ ریال

ج مدت انجام کار: ۴ ماه شمسی از تاریخ صورتجلسه تحویل زمین

د کارفرما: شهرداری بندرماهشهر

هـ – (ارائه رتبه ۵ ابنیه از معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور و حداقل یک کار مشابه سازه فضاکار با نام شرکت مناقصه گر) یا (داشتن کارخانه ساخت و مونتاژ قطعات فلزی و سازه فضاکار حداقل یک کار مشابه سازه فضاکار با نام شرکت مناقصه گر)  الزامی است.

شرایط مناقصه

۱- اسناد مناقصه از مورخ ۲/۱۲/۹۹ تا پایان وقت اداری مورخ ۱۳/۱۲/۹۹ در امور قراردادهای شهرداری ماهشهر واقع در کوی انقلاب فاز ۳ ساختمان مرکزی شهرداری (تلفن ۱۶-۵۲۳۳۹۱۱۴)  در مقابل پرداخت مبلغ ۱.۵۰۰.۰۰۰ ریال (غیر قابل استرداد) به حساب سیبا ۰۱۰۵۲۹۳۴۸۲۰۰۰ نزد بانک ملی شعبه شهرداری تسلیم می شود و پاکت در مورخ ۱۶/۱۲/۹۹ به واحد امور قراردادهای تحویل می گردد. بازگشایی پاکت ها مورخ ۱۸/۱۲/۹۹ می باشد.

۲- چنانچه پس از دریافت اسناد، از شرکت در مناقصه انصراف حاصل شود مراتب باید کتباً و با دلیل مستدل تا تاریخ ۱۶/۱۲/۹۹ به امور قراردادها اعلام گردد.در غیر این صورت به مدت یک ماه (از تاریخ تحویل پاکات این مناقصه) از شرکت در کلیه مناقصات شهرداری بندرماهشهر محروم می گردد. در صورت تکرار این روند برای بار دوم به مدت سه ماه و برای بار سوم و بیشتر از آن به مدت یک سال (از تاریخ تحویل پاکات آن مناقصه) از شرکت در کلیه مناقصات شهرداری بندرماهشهر محروم می گردد.

۳- پیشنهادات باید کامل و بدون قید و شرط باشد و پس از موعد مقرر دربند یک هیچگونه پیشنهادی اعم از کتبی یا شفاهی خواه قبل از تصمیم کارفرما و یا بعد از آن پذیرفته نخواهد شد و کارفرما از قبول پیشنهادات مشروط و مبهم و فاقد تضمین لازم و کافی و لاک و مهر نشده معذور است.

۴- پیشنهاد دهندگان می بایست جهت تضمین شرکت در مناقصه پنج درصد مبلغ اولیه ( ۲.۶۲۵.۷۹۵.۳۰۷ ریال )را به یکی از دو طریق ذیل ارائه نمایند:

الف- فیش واریز مبلغ فوق به حساب ۰۱۰۵۲۹۴۱۶۷۰۰۳ نزد بانک ملی شعبه شهرداری بندرماهشهر.

ب بصورت ضمانتنامه بانکی بنام شهرداری بندرماهشهر.

۵-جلسه ای جهت بازدید از محل (سایت ویزیت)در ساعت ۱۲ روز چهارشنبه مورخ ۱۳/۱۲/۹۹ واقع در دفتر طراحی و توسعه شهری شهرداری بندرماهشهر برگزار می گردد. حضور پیشنهاددهندگان الزامی است. موارد مطرح شده در جلسه مذکور، می بایست صورتجلسه و به امضای همه حاضرین برسد. ضمناً ، عدم حضور پیمانکار در جلسه سایت ویزیت به منزله انصراف از شرکت در مناقصه می باشد.

 

 

                                                                                                                                          مجاهد نظارات

                                                                                                                                      شهرداربندرماهشهر

فاز دوم احداث سایبان پایانه درون شهری ناحیه صنعتی