آغاز عملیات اجرایی پیاده رو سازی و سنگ فرش بازار ناحیه صنعتی بندر ماهشهر + تصاویر

بازار ناحیه صنعتی بندرماهشهر سنگ فرش می شود.

شهردار بندر ماهشهر اظهار کرد : به منظور ایجاد فضای شهری منحصر به فرد و متناسب با نیاز شهروندان، عملیات پیاده راه سازی هسته مرکزی بازار ناحیه صنعتی در دستور کار این شهرداری قرار گرفت که در روزهای آینده عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.
شهردار بندرماهشهر در تشریح جزئیات این پروژه گفت : عملیات اجرایی این پیاده راه شامل سنگ فرش کردن معبر، کفپوش گذاری، احداث آبنما و فلاور باکس های زیبا ، ایجاد فضای سبز مناسب و استفاده از پوشش گیاهی بومی منطقه همچون درخت نخل، آبیاری کاملاً مکانیزه و احداث مبلمان های طراحی شده، المان های سازه ای خاص خواهد بود.
مجاهد نظارات ادامه داد : بخشی از این پروژه شامل جا به جایی ایستگاه تاکسی مستقر در این خیابان و انتقال آن به فضای مجاور مسجد خواهد بود.
نظارات عنوان کرد : سیستم روشنایی این خیابان به صورت کامل تجهیز خواهد شد. در طراحی نورپردازی این پیاده راه از المان های نوری متنوعی استفاده خواهد شد؛ بگونه ای که شب ها هم از امنیت فضایی مطلوب و هم جذابیت بصری ویژه برخوردار خواهد شد.
شهردار بندرماهشهر گفت : در این پیاده راه جهت کنترل ترافیک از راه بندهای ثابت و الکترونیکی استفاده و در ورودی های جنوبی آن نیز پارکینگ هایی جهت استفاده عموم تعبیه شده است.
وی افزود : طرح پیاده راه سازی خیابان بانک ملی پیش از این در طرح تفصیلی پیش بینی شده بود و به زودی عملیات اجرایی فاز اول آن از روبه روی بانک ملی تا تقاطع خیابان مسجد جامع آغاز خواهد شد.