شهردار بندرماهشهر به همراه جمعی از معاونین ومدیران شهرداری با مجتبی آبادی ریاست جدید شورای اسلامی شهر بندرماهشهر دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری وشورای اسلامی شهربندرماهشهر، مهندس مجاهد نظارات شهرداربندرماهشهر در این دیدار ضمن تبریک انتخاب رییس ونایب رییس جدید شورا وتقدیر از زحمات ناصر فیصلی زاده وسرکارخانم حیدری رییس ونایب رییس سابق شورا بیان داشت: مدیریت شهری و شهرداری بندرماهشهر به همکاری و تعامل با شورا نیاز مبرم داردبنده و همکارانم در مجموعه شهرداری با تمام توان ونیرو در مسیر تدوام همکاری و تعامل تنگاتنگ با شورای محترم و اجرای مصوبات و برنامه های شورا تلاش خواهیم کرد.

شهردار بندرماهشهر افزود: دریک سال گذشته با حمایت و پشتیبانی اعضای محترم شورای اسلامی شهر آنچه در توان داشتیم را در جهت توسعه شهری و خدمت به مردم شریف بندرماهشهر به کار بستیم و امیدواریم اکنون با مدیریت ریاست جدید وبا استفاده از رهنمودها وحمایت دیگر اعضای محترم شورای اسلامی شهر بهتر از گذشته خدمات خوبی را برای شهروندان عزیز ارائه دهیم.

ایشان با بیان اینکه پیشرفت و اجرای برنامه ها وابسته به تصمیمات و مصوبات اعضای شورای شهر می باشد،تصریح کرد:ما در کنار همکاران خود در مجموعه شهرداری با استفاده از نظرات ، پیشنهادات اعضای محترم شورای اسلامی شهر ، با جدیت و همت مضاعف به دنبال آنیم تا اتفاقات بزرگی را در شهر بندرماهشهر رقم بزنیم .

درادامه این دیدارمجتبی آبادی رییس شورای اسلامی شهر بندرماهشهر ضمن خوشامدگویی و تقدیر از شهردار و معاونین و مجموعه کارکنان شهرداری وتقدیر از زحمات رییس و هیات رییسه سابق شورا واظهار داشت : بنده وهمه همکاران در شورا تمام همت خود را در راه خدمت به شهروندان بندرماهشهر به کاربستیم امیدواریم حاصل تلاش ما و همکاران شهرداری مورد رضایت مردم بزرگوار بندرماهشهر قرار گیرد.

رییس شورای اسلامی شهر بندرماهشهر گفت:بحمدلله کارها و اتفاقات بزرگی در این دوره در شهر بندرماهشهر رقم خورده است که امیدواریم با نظارت و قوت بیشتر ادامه یابد.

آبادی باتوجه به شرایط مالی شهرداری از مدیران وکارکنان شهرداری خواست تا نهایت صرفه جویی را برنامه های خود لحاظ نمایند.
وی با بیان اینکه با حضور در هیات رییسه و بعنوان رییس شورا احساس وظیفه کردم افزود: در شورا و در کنار همکاران محترم خود و با استفاده از نظرات قانونی بدنبال انجام اقدامات موثر در سه سال باقی مانده از عمر شورا می باشیم ، امیدواریم با وفاق و همدلی اعضای شورا و شهردار محترم و تمامی همکاران شهرداری کارهای بزرگی در جهت توسعه و پیشرفت شهر بندرماهشهر انجام دهیم .