بازدید شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر از نمایشگاه صنایع دستی بندرماهشهر

بازدید شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر از نمایشگاه صنایع دستی بندرماهشهر

 

حسین صفری شهردار بندرماهشهر و اعضای شورای اسلامی شهر از نمایشگاه صنایع دستی بندرماهشهر بازدید و با صنعتگران شهرستان به گفتگو پرداختند.

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر بندر ماهشهر ، حسین صفری شهردار بندرماهشهر در خصوص نمایشگاه صنایع دستی بندرماهشهر گفت: موضوعات فرهنگی در این برهه زمانی بسیار مهم و برگزاری اینگونه نمایشگاه ها باعث شکوفایی استعدادهای صنعتگران خواهد شد.

 

حسین صفری افزود: صنایع دستی یکی از صنایع مهمی است که می‌تواند مکمل مباحث‌گردشگری باشد، رونق این صنعت باعث اشتغال تعداد قابل توجهی از مردم خواهد شد. ثبت ملی آثار ناملموس فرهنگی بندرماهشهر با تلاش رییس اداره میراث فرهنگی و گردشگری زمینه را برای فعالیت گسترده صنایع دستی شهرستان فراهم کرده است.

 

شهردار بندرماهشهر افزود: برقراری گشت دریایی در ایام نوروز علاوه بر تفریح مردم بندرماهشهر، قدم مهمی در حوزه گردشگری بود تا نشان دهیم می توان با همکاری دستگاه های مختلف از این ظرفیت جهت رونق فضای فرهنگی و گردشگری شهر استفاده کرد.

 

حسین صفری در پایان خاطرنشان کرد: باعث خوشحالیست که صنعتگران بسیاری در سال های اخیر با تکیه بر مهارت و هنر خود توانسته اند باعث خلق آثاری زیبا، درآمدزایی و اشتغال شوند. ادامه این روند نوید روزهای خوب برای میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خواهد بود و شهرداری بندرماهشهر از هرگونه حمایتی در این خصوص دریغ نخواهد کرد.

 

 1