پیام تقدیر وتشکر جناب آقای محمد خانچی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان از مهندس صفری

پیام تقدیر وتشکر جناب آقای محمد خانچی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان از مهندس صفری

پیام تقدیر وتشکر جناب آقای محمد خانچی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان از مهندس صفری شهردار و پرسنل جانبرکف آتش نشانی درپی اعزام فوری نیروی امدادونجات وتجهیزات سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری به محل حادثه ریزش ساختمان متروپل آبادان.
متن پیام بدین شرح است :

باسمه تعالی

جناب آقای صفری شهردار محترم شهرستان ماهشهر سلام علیکم

به هنگامی که گام‌های استوار مخلصین در راه خدمت به خلق خدا صادقانه برداشته می شود ، کسی قادر نمی باشد تلاش های این انسان های شایسته و خدایی را به شایستگی سپاس گوید جز یگانه باغبان آفرینش ، آفریدگار محبوب.

مردانی را که حقا باید قهرمانان کم ادعا و با اخلاص نامیده شوند همگان بشناسند و درس آنان را در خاطر نگه دارند .

این جوانمردان برای نجات جان و مال هم میهنان خود با شهامتی شگفت انگیز به درون آوار رفتن و جان خود را در خطر نهادند و خود را فدا کردند. آنان یک بار دیگر خاطرات فداکاری های دوران دفاع مقدس را زنده کردند و نشان دادند که ایرانی مومن آنجا که پای خطرپذیری برای ادای وظیفه در میان است عزمی راسخ و شجاعتی مثال‌زدنی را تجسم می بخشد و در این راه خدا متاع جان را بی چند و چون عرضه می کنند. اینجانب لازم می‌دانم از اهتمام و تلاش تمامی دست اندرکاران آن مجموعه به ویژه پرسنل خدوم سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی آن شهرداری که در لبیک به ندای رهبر فرزانه انقلاب با سرعت عمل تحسین‌برانگیز تمام ظرفیت های موجود خود اعم از از ابتدای حادثه با حضور در محل و با به کارگیری نهایت توان خود ، کمر همت بسته و با اقدامات شایسته خود نقش موثر و ارزنده ای را ایفا نمودند صمیمانه قدردانی نمایم . موجب سپاسگزاری است که مراتب را به کلیه همکاران دست‌اندرکار اعلام فرمایید. از خداوند متعال توفیق هرچه بیشتر همگان را در خدمت به هم میهنان عزیز مسئلت دارم .

محمد خانچی

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان