آئین بهره برداری از پارک محله ای ایثار شهرداری بندرماهشهر برگزار شد.

آئین بهره برداری از پارک محله ای ایثار شهرداری بندرماهشهر برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی شهرداری وشورای اسلامی شهر، آیین بهره برداری از پارک محله ای ایثار باحضور فرماندار، شهردار، رئیس واعضای شورای اسلامی شهر و رئیس بنیاد شهید وامورایثارگران وتنی چند از مدیران وکارکنان شهرداری برگزار شد. شهردار بندرماهشهر در این مراسم با اشاره به اینکه عملیات اجرایی احداث پارک محله ای ایثار در کوتاه ترین زمان ممکن انجام شد تصریح کرد :

این پارک درزمینی به مساحت ۳۲۰۰ مترمربع و با هزینه ای بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال در دو فاز احداث گردیده است ، نسبت به پارکهای دیگر شهر منحصر بفرد بوده و دارای چشم انداز زیبایی است.
وی خاطرنشان کرد : باتوجه به اینکه این پارک درمجاورت بنیاد شهید وامور ایثارگران قراردارد ، بمنطور پاسداشت ایثارگران سرافراز نام این پارک ، ایثار نامگذاری شد و به مناسبت هفته دفاع مقدس به بهره برداری رسید.

شهرداربندرماهشهر بااشاره به اینکه عملیات احداث سه پارک محله ای دیگر در منطقه ۱۸۰ دستگاه ،کوی توحید و نوپاژ در شرف اتمام می باشد وطی هفته های آینده به بهره برداری خواهند رسید ابراز امیدواری کرد ، به حول قوه الهی تلاش خواهیم کرد هر هفته یک خبر خوش و امیدوار کننده برای همشهریان عزیز داشته باشیم .

 

فریدون بندری فرماندار محترم شهرستان بندرماهشهر نیز در آئین بهره برداری از این پارک با تبریک هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد وخاطره شهیدان والامقام بااشاره به فرمایشات گوهربار مقام معظم رهبری (حفظه الله) در گرامیداشت هفته دفاع مقدس افزود: حقیقتا همانطوریکه معظم له فرمودند ، یکی از مزایای دفاع مقدس این است که توانستیم بعد از۸ سال تهدیدات را به فرصت تبدیل کنیم.

 

ایشان بابیان اینکه این محل قبلا چهره ای بسیار نازیبا داشت وتهدیدی برای محیط زیست بود تصریح کرد، حقیقتا احداث این پارک زیبا و فوق العاده درچنین مکانی جای قدردانی دارد.

 

فرماندار شهرستان بندرماهشهر با تشکر از تلاشهای شهرداری وشورای اسلامی در احداث پروژه های عمرانی وخدماتی ، از آنان خواست تا باعبور ازمشکلات ، مسیر خدمت رسانی را ادامه دهند.
وی همچنین با گرامیداشت هفتم مهرماه روز ایمنی وآتش نشانی وقدردانی از زحمات طاقت فرسای آتش نشانان تصریح کرد، شغل آتش نشانان نوعی ایثار واز جان گذشتگی است وزحمات کسانی که در آتش نشانی خدمت می کنند قابل تقدیر است.