آیین افتتاح و بهره برداری از پارک محله ای نگار در فاز ۶ بندر ماهشهر برگزار شد.

آیین افتتاح وبهره برداری از پارک محله ای نگار درفاز۶ بندرماهشهر برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری وشورای اسلامی شهر بندرماهشهر ، آیین افتتاح وبهره برداری از پارک محله ای نگار واقع در فاز۶ ،مقابل مسجد ابوالفضل العباس (ع) باحضور فرماندار ، شهردار ، رئیس واعضای شورای اسلامی شهر ،تنی چند از مسئولین محلی وجمع کثیری از اهالی محل برگزار شد.

 

مهندس صفری شهردار بندرماهشهر در این مراسم با ارائه گزارشی از روند اجرای این پروژه اظهار کرد : در چند هفته گذشته شاهد افتتاح پروژه‌های متعدد در مناطق مختلف شهر بودیم که این پروژه‌ها دسترنج فعالیت خادمان مردم در شهرداری بوده است .

 

وی بابیان اینکه ؛ مجموعه مدیریت شهری در این دوره با عشق و علاقه درسطح شهر بویژه مناطق کمتر برخوردار، اقدامات خوبی انجام داده است که احداث پارک محله ای نگار از جمله این اقدامات است ابراز امیدواری کرد؛ اجرای پروژهای متعدد شهری از جمله احداث پارک های محله ای در نقاط مختلف شهر تداوم خواهد داشت تا روز به روز شاهد کاهش مشکلات مردم وافزایش رضایت مندی ولی نعمتان خود باشیم.

 

صفری افزود ؛ این پارکها وخدمات ارائه شده متعلق به مردم است ودراین رابطه از شهروندان عزیز انتظار داریم در مراقبت وحفاظت وپاکیزگی این پارکها مشارکت نمایند.

 

گفتنی است در این مراسم گروه سرود دلدادگان حضرت مهدی (عج) مسجد شهدا وهنرمندان بومی برنامه های متنوع وزیبایی را اجراء نمودند.

 

 3