بازدید شهردار واعضای شورای اسلامی شهر بندرماهشهر از کلان شهر تبریز

بازدید شهردار واعضای شورای اسلامی شهر بندرماهشهر از کلان شهر تبریز

به گزارش روابط عمومی شهرداری وشورای اسلامی شهر بندرماهشهر، مهندس حسین صفری شهردار به همراه اعضای شورای اسلامی شهر، به منظور دیدار و تبادل نظر در خصوص موضوعات مهم مدیریت شهری کشور به شهر تبریز سفر کردند ، ایشان با اشاره به اهداف و نتایج این سفر اظهار کرد : بحث و تبادل نظر در خصوص همکاری های بین بخشی و نیز بهره گیری از تجارب مدیریتی شهرها و بررسی راه های همکاری های متقابل از اهداف اصلی این سفر به شمار می رود.

وی افزود: در این سفر، علاوه بر دیدار با شهردار و اعضای شورای اسلامی کلان شهر تبریز ، با حضور در صحن علنی شورای اسلامی این شهر و نیز بازدید از سازمان ها و مراکز شهر مهم شهر تبریز، از نزدیک در جریان فعالیت های زیربنایی شهرداری قرار گرفتند.

شهردار بندرماهشهر در صحن شورای اسلامی شهر تبریز طی سخنانی با قدردانی از میهمان نوازی شهردار و شورای اسلامی کلان شهرتبریز ، ضمن تشریح گوشه ای از فعالیتهای مدیریت شهری و همچنین اهداف این سفر از آمادگی شهرداری و شورای اسلامی شهر بندرماهشهر برای افزایش تعاملات و همکاری های متقابل خبر داد.

حضور درکمیسیون حمل ونقل وترافیک شورای اسلامی شهر ، حضوردر سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی وملاقات با مدیرعامل این سازمان و بازدید از موزه کلان شهر تبریز از دیگر برنامه های این سفر بود.