یوم الله ۲۲ بهمن در شهر بندرماهشهر و خلق حماسه ای به یاد ماندنی در چهل وچهارمین بهار انقلاب اسلامی

در سالروز جشن چهل وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، روز عزت و غرور ملی، مردم ولایتمدار و مسئولین متعهد شهربندرماهشهر هم گام وهم نوا با ملت غیور ایران، یکپارچه و مقتدرانه در راهپیمایی وحدت آفرین و غرورآفرین ۲۲ بهمن شرکت کردند و به دشمنان نشان دادند که هیچگاه به نظام و انقلاب پشت نکرده و رهبر معظم انقلاب را تنها نمی‌گذارند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری وشورای اسلامی شهر بندرماهشهر، مهندس صفری شهردار ، مجتبی آبادی رئیس واعضای شورای اسلامی شهر بندرماهشهر به همراه معاونین ، مدیران و کارکنان تلاشگر شهرداری، هم گام و هم صدا با مردم ولایت مدار وبصیر ومسئولین خدمتگزار بندرماهشهر با حضور باصلابت خود در راهپیمایی با شکوه یوم الله ۲۲ بهمن بار دیگر صحنه هایی به یاد ماندنی از ارزش های انقلاب را به نمایش گذاشتند.

بنابراین گزارش در مسیر راهپیمایی در کنار اهتزاز پرچم های مقدس جمهوری اسلامی، پلاکاردها و بوم های تبریک ۲۲ بهمن و بنرهای مزین به تمثال مبارک حضرت امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله) ، بنرهای گوشه ای از اقدامات جهادی شهرداری بندرماهشهر دریکسال گذشته به نمایش گذاشته شد.

سخنرانی آیت الله فرحانی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری ، هم خوانی سرود مقدس جمهوری اسلامی ، اجرای سرود سلام فرمانده با حضور ابوذر روحی و قرائت قطعنامه ، برنامه پایانی راهپیمایی بزرگ ۲۲ بهمن بود.