خرید یک دستگاه بیل بکهو مدل ۱۴۰۲ صفر کیلومتر

sanad

دعوتنامـه شرکت درمناقصه عمومی مرحله دوم

 

    شهرداری بندرماهشهر در نظر دارد به استناد مجوز شماره ۲۲۲۲/ش مورخ ۲۸/۰۱/۱۴۰۲ شورای اسلامی شهر بندرماهشهر            یک دستگاه بیل بکهو را از طریق مناقصه عمومی خریداری نماید.

الف : موضوع : خرید یک دستگاه بیل بکهو مدل ۱۴۰۲ صفر کیلومتر

ب : قیمت پایه : ۴۱.۵۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال

ج: مدت تحویل حداکثر یک ماه پس از ابلاغ قرارداد

د : دارای خدمات پس از فروش درکشور باشد.

هـ : قبل از تحویل در محل شهرداری توسط نمایندگان شهرداری بازدید بعمل می آید.

شـرایط مناقصه :

  • اسناد مناقصه در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به نشانی ir از مورخ ۲۰/۱۲/۱۴۰۲ تا ساعت ۱۸:۰۰ مورخ ۲۸/۱۲/۱۴۰۲ ارائه می گردد؛ و پاکت در مورخ ۱۸/۰۱/۱۴۰۳ تا ساعت ۱۸:۰۰ تحویل شود. بازگشایی پاکت ها مورخ ۱۹/۰۱/۱۴۰۳  می باشد.
  • با توجه به ایراد سامانه ستاد و عدم امکان پرداخت الکترونیک خرید اسناد، متقاضیان می بایست هزینه خرید اسناد را حداکثر تا روز بازگشائی به مبلغ ۳.۰۰۰.۰۰۰ ریال (غیر قابل استرداد) به حساب سیبا ۰۱۰۵۲۹۳۴۸۲۰۰۰ بانک ملی شعبه شهرداری را واریز و قبل از بازگشایی به همراه ضمانت نامه به واحد حراست شهرداری تحویل دهند.

توضیح : عدم ارائه فیش واریزی موجب ابطال پیشنهاد می گردد.

  • ارائه پاکت الف بصورت فیزیکی تا قبل از جلسه بازگشایی پاکت ها به واحد حراست شهرداری واقع در طبقه اول ساختمان مرکزی شهرداری الزامی است.
  • پیشنهادها باید کامل و بدون قید و شرط باشد و پس از موعد مقرر در بند یک هیچگونه پیشنهادی اعم از کتبی یا شفاهی خواه قبل از تصمیم کارفرما و یا بعد از آن پذیرفته نخواهد شد و کارفرما از قبول پیشنهادات مشروط و مبهم و فاقد تضمین لازم و کافی و لاک و مهر نشده معذور است.
  • پیشنهاددهندگان می بایست جهت تضمین شرکت در مناقصه پنج درصد مبلغ اولیه ( ۰۷۵.۰۰۰.۰۰۰ ریال )را به یکی از دو طریق ذیل ارائه نمایند:

الف- فیش واریز مبلغ فوق به حساب ۰۱۰۵۲۹۴۱۶۷۰۰۳ نزد بانک ملی شعبه شهرداری بندرماهشهر.

ب بصورت ضمانتنامه بانکی بنام شهرداری بندرماهشهر

 

بهشاد بهبهانی

سرپرست شهرداری بندرماهشهر