عملیات تکمیل ساختمان فرهنگسرا شهرک آیت اله طالقانی بندرماهشهر

sanad

دعوتنامـه شرکت درمناقصه عمومی مرحله سوم

شرکت / پیمانکار

بدینوسیله به استناد مجوز شماره ۲۲۲۲/ش مورخ ۲۸/۰۱/۱۴۰۲ شورای اسلامی شهر بندرماهشهر از آن شرکت دعوت می شود که در مناقصه عمومی با مشخصات زیر شرکت فرمایید.

الف- موضوع: عملیات تکمیل ساختمان فرهنگسرا شهرک آیت اله طالقانی بندرماهشهر به مساحت تقریبی ۱۰۲۲ مترمربع

 ب مبلغ اولیه:  ۴۹.۰۶۴.۰۶۵.۳۹۰ ریال

ج مدت انجام کار: ۹ ماه شمسی از تاریخ صورتجلسه تحویل زمین

د کارفرما: شهرداری بندرماهشهر

هـ – دستگاه نظارت: شهرداری بندرماهشهر یا هر شرکتی که از طرف کارفرما معرفی می گردد.

ط- ارائه رتبه حداقل ۵ ابنیه با ظرفیت آزاد از معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور و گواهینامه صلاحیت ایمنی اداره کار و امور اجتماعی

 

شرایط مناقصه

  1. اسناد مناقصه در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به نشانی Setadiran.ir  از مورخ ۲۲/۱۲/۱۴۰۲ تا ساعت ۱۸:۰۰ مورخ ۲۸/۱۲/۱۴۰۲ ارائه می گردد؛ تحویل پاکت تا ساعت ۱۸:۰۰ مورخ ۱۸/۰۱/۱۴۰۳ و بازگشایی پاکت ها مورخ ۱۹/۰۱/۱۴۰۳  است.
  2. با توجه به ایراد سامانه ستاد و عدم امکان پرداخت الکترونیک خرید اسناد، متقاضیان می بایست هزینه خرید اسناد را حداکثر تا روز بازگشائی به مبلغ ۳.۰۰۰.۰۰۰ ریال (غیر قابل استرداد) به حساب سیبا ۰۱۰۵۲۹۳۴۸۲۰۰۰ بانک ملی شعبه شهرداری را واریز و قبل از بازگشایی به همراه ضمانت نامه به واحد حراست شهرداری تحویل دهند.

توضیح : عدم ارائه فیش واریزی موجب ابطال پیشنهاد می گردد.

  1. ارائه پاکت الف بصورت فیزیکی تا قبل از جلسه بازگشایی پاکت ها به واحد حراست شهرداری واقع در طبقه اول ساختمان مرکزی شهرداری الزامی است.
  2. پیشنهادها باید کامل و بدون قید و شرط باشد و کارفرما از قبول پیشنهادهای مشروط و مبهم و فاقد تضمین لازم و کافی و لاک و مهرنشده معذور است.
  3. پیشنهاددهندگان می بایست جهت تضمین شرکت در مناقصه پنج درصد مبلغ اولیه (۲.۴۵۳.۲۰۳.۲۷۰ ریال) را به یکی از دو طریق ذیل ارائه نمایند:

الف- فیش واریز مبلغ فوق به حساب ۰۱۰۵۲۹۴۱۶۷۰۰۳ نزد بانک ملی شعبه شهرداری بندرماهشهر.

ب بصورت ضمانتنامه بانکی بنام شهرداری بندرماهشهر.

  1. جلسه ای جهت بازدید از محل (سایت ویزیت) در ساعت ۱۱ روز یک شنبه مورخ ۰۵/۰۱/۱۴۰۳ واقع در دفتر طراحی و توسعه شهری شهرداری بندرماهشهر برگزار می گردد. موارد مطرح شده در جلسه مذکور، می بایست صورتجلسه و به امضای همه حاضرین برسد.

 

 

                                                                                          بهشاد بهبهانی

                                                                                سرپرست شهرداری بندرماهشهر